فرمانده سپاه آمل در گفتگو با بسیج خبر داد

از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی تا اهدای ۴۱ سری جیهزیه عروس به نیازمندان

ساری-فرمانده سپاه آمل از توزیع دو هزار بسته کمک معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین خانواده‌های نیازمند در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه به مناسبت حماسه ششم بهمن آمل خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۱۴
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی تا اهدای ۴۱ سری جیهزیه عروس به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به نقل از  روابط عمومی سپاه آمل، سرهنگ جابر عسگری  در حاشیه آیین رزمایش کمک مومنانه که به مناسبت حماسه ششم بهمن آمل برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار بسیج در آمل، از توزیع دو هزار بسته کمک معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین خانواده‌های نیازمند آملی خبر داد و گفت:این بسته‌های معیشتی شامل اقلام خوراکی و مواد شوینده بود که  دوازدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه شهرستان محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه آمل  از توزیع  ۴۰۰ پرس غذای گرم و ۴۰۰ دست لباس نیز به کمک بسیج سازندگی و کمیته امداد و ناحیه مقاومت بسیج محلات بین نیازمندان هم خبر داد و افزود:همچنین برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه ۶ بهمن کمک هزینه خرید جهاز برای ۴۱ نوعروس زیر پوشش کمیته امداد تامین شد.

سرهنگ عسگری در ادامه با بیان اینکه هدف رزمایش مواسات کمک به خانواده‌های نیازمند استف اضافه کرد: این رزمای شها تا برطرف کردن مشکلات معیشتی خانواده ها ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها