ساری-فرمانده سپاه کربلا از بهره برداری ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی در آینده نزدیک خبر داد و گفت:باید بیشتر به فکر افراد نیازمند در جامعه باشیم چرا که مردم همیشه پای کار نظام هستند.
کد خبر: ۹۴۰۱۴۳۸
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

بهره برداری از ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی در آینده نزدیک / توزیع ۴۱ هزار بسته معیشتی به نیازمندان در شب یلدا و ایام فاطمیه

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در جلسه اعضای قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه که با حضور آیت الله محمدی لایینی نماینده، ولی فقیه در مازندران تشکیل شد، از توزیع۴۱ هزار بسته معیشتی به مناسبت شب یلدا و ایام فاطمیه و دهه بصیرت خبر داد و گفت:   امیدواریم که در دی ماه حدود ۱۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان با همکاری نهاد‌های حمایتی به دست نیازمندان برسانیم و این اقدام در دهه فجر و عید نیز ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه کربلا از توزیع ۸ هزار جهیزیه، شامل ۲۲ قلم به ارزش هر سری ۳۰ میلیون تومان و مجموعا ۲۴۰ میلیارد تومان در بین نیازمندان هم خبر داد و افزود: در مجموع حدود ۲۹۰ میلیارد تومان بسته معیشتی و جهیزیه نوعروسان به نیازمندان اهدا می‌شود.

سردار مسلمی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای اسفند ۹۸ تا پایان ۹۹ در مسئله کمک مومنانه  با استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی و بهره‌گیری از همه نهاد‌ها و ارگان‌ها محموعا ۳۲۳ میلیارد تومان کمک مومنانه صورت گرفت است، خاطرنشان کرد: در حوزه کمک به آسیب‌دیدگان از کرونا بسته‌های معیشتی، تهیه ماسک و... مجموعا حدود ۱۱۷ میلیارد تومان کمک مومنانه و حدود ۴۴۰ میلیارد تومان در سال گذشته در استان صورت گرفت.

بهره برداری از ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی در آینده نزدیک / توزیع ۴۱ هزار بسته معیشتی به نیازمندان در شب یلدا و ایام فاطمیه
فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد:  از ابتدای ۱۴۰۰ تا ۳۰ آذر در همه عرصه‌ها حدود ۱۹۱ میلیارد تومان کمک مومنانه با ظرفیت همه نهاد‌ها و ارگان‌ها جمع آوری و توزیع شد.

سردار مسلمی از کمک مومنانه ۱۰ میلیارد تومانی در حوزه کرونا هم خبر داد و گفت: در حوزه سلامت از ۱۶ کلینیک شهرستانی و یک بیمارستان استانی ۲۱۰ هزار خدمت رسانی به مردم صورت گرفته است و بیمارستان ولایت در هر پیک پذیرای بیماران کرونایی بود.

فرمانده سپاه کربلا از بهره برداری ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی در آینده نزدیک هم خبر داد و یادآور شد:باید بیشتر به فکر افراد نیازمند در جامعه باشیم چرا که مردم همیشه پای کار نظام هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها