خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر:

مسابقه بزرگ تلویونی روای شو در استان فارس برگزار می‌شود/ اجلاسیه بزرگ شهدای فارس در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود

سردار بوعلی گفت: این مسابقه در فصول مختلف به موضوع روایتگری در حوزه ایثار و شهادت استان فارس و سپس در سطح کشور با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۵۰
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار بوعلی در دیدار با مسئولان ستاد کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: امروز یکی از نیازهای اصلی قشر نوجوان و جوان کشور آشنایی با الگوهای شاخص سَبک زندگی ایرانی اسلامی است و بهترین الگو در این زمینه زندگی شخصی و اجتماعی شهدای والامقام دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه راویان و روایتگران دفاع مقدس پیام آور و پیک فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل های جدید هستند، گفت: هنر روایتگری و تولید آثار فاخر و مخاطب پسند درحوزه فرهنگ ایثار و شهادت هم پیام حماسه آفرینی شهدا را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط می کند و هم آن را عرصه ملی و بین المللی برای همگان به نمایش می گذارد.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در عرصه روایتگری نیازمند نوآوری و خلاقیت در قالب های فرهنگی و هنری هستیم، گفت: در همین راستا مسابقه بزرگ تلویونی روای شو با هدف شناسایی استعدادهای برتر در زمینه روایتگری با همکاری سپاه فجر، صدا و سیمای استان فارس و شهرداری شیراز همراه با اهدای جوایز نفیس به برگزیدگان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه عموم هنرمندان می توانند با تولید آثار فاخر در این مسابقه تلویزیونی شرکت کنند، گفت: این مسابقه در فصول مختلف به موضوع روایتگری در حوزه ایثار و شهادت استان فارس و سپس در سطح کشور با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران اسلامی برگزار می شود.
سردار بوعلی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های شاخص فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت بصورت مستمر در استان فارس پیگیری می شود و این ها مقدمه ای برای برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدای فارس در سال 1402 برگزار خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار