خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی ملایر:

آموزش و پرورش نهادی فرهنگ‌ساز با تأثیرگذاری عمیق در توسعه امنیت اجتماعی است

ملایر-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: آموزش و پرورش  نهادی فرهنگ‌ساز با تأثیرگذاری عمیق در توسعه امنیت اجتماعی است.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۹۲
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ احمد ساکی در دیدار با رئیس و معاونان اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر اظهار داشت: آموزش و پرورش نهادی فرهنگ ساز با تأثیرگذاری عمیق در توسعه امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که نهادینه شدن فرهنگ خود مراقبتی و خودکنترلی از کالبد آن نشأت می‌گیرد.

وی افزود: باید از ظرفیت عظیم آموزش و پرورش در امر پیشگیری و تعلیم و تربیت بهره‌گیری حداکثری و ثمربخش داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: خوشبختانه تعامل بین نیروی انتظامی و آموزش و پرورش در ملایر مطلوب، سازنده و ارمغان‌آور امنیت و آرامش جامعه دانش‌آموزی بوده و این دو مجموعه با مشارکت و همدلی توانسته‌اند اقدامات شایسته‌ای را در حوزه‌های مختلف به خصوص عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزش انجام دهند.

معاون مدیرکل و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر نیز در ادامه تعامل و همفکری بین نیروی انتظامی و آموزش و پرورش را ضامن سلامت جامعه دانست و گفت: امنیت پایدار جامعه را مدیون خون پاک شهدای والامقام انقلاب، دفاع مقدس و نیروی انتظامی سرافراز هستیم.

محمدرضا بشری با اشاره به لزوم آگاه‌سازی دانش‌آموزان و خانواده‌ها در برابر خطرات جنگ نرم دشمن، گفت: آموزش همگانی و آگاه‌سازی آحاد جامعه نسبت به تهدید‌های جنگ نرم و مسلح شدن مردم به علم روز موثرترین ابزار در راه پیشگیری از این آسیب‌ها است.

وی افزود: ضروری است این تعاملات مشترک و امنیت‌آفرین با هدف پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی بیش از پیش گسترش و تعمیق یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار