خبرهای داغ:

مسابقه پانتومیم به زبان سرخه‌ای در سرخه برگزار خواهد شد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مسابقه پانتومیم به زبان سرخه‌ای همراه با برنامه های متنوع و جذاب دیگر به همت پایگاه مقاومت امام خامنه ای (مدظله) سرخه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۳۵۹
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه های متنوع و جذابی به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه برگزار خواهد شد.

علی اکبر مونسان فرمانده پایگاه مقاومت امام خامنه ای (مدظله) سرخه در خصوص برنامه های اجرایی در این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی با الهام از آیات قرآنی، گرامیداشت ایام‌الله را مهم بیان کردند و صبار و شکور بودن را رمز موفقیت دانستند.

او افزود: روح برنامه‌های دهه فجر باید تبیین انقلاب اسلامی باشد امروز شاهد هستیم که با مرور زمان دشمن ایجاد شبهه می‌کند و فلسفه انقلاب را زیر سوال می‌برد، در مقابل این هجمه تبلیغاتی باید نسبت به تبیین مبانی انقلاب اسلامی برای عموم مردم به ویژه نسل جوان اهتمام نماییم.

فرمانده پایگاه مقاومت امام خامنه ای (مدظله) در ادامه گفت: در این راستا به همت بسیجیان ویژه برنامه های متنوع و خلاقانه ای را در دستور کار قرار داده ایم. از جمله برنامه ها می توان به برگزاری مسابقه پانتومیم به زبان سرخه‌ای، کرسی آزاداندیشی با موضوع عملکرد 43 ساله انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات ورزشی دارت، تنیس روی میز، فوتبال دستی، طناب کشی و فوتسال درون پایگاهی و بین پایگاهی و برنامه های مفرح ویژه بسیجیان از قبیل استخر و سینما اشاره کرد.

مونسان اضافه کرد: برگزاری ایستگاه فرهنگی و صلواتی و پذیرایی از راهپیمایان روز 22 بهمن، برپایی حلقه معرفت با حضور احمد نطنزی، برگزاری اردوی نیم روزه تفریحی معرفتی با حضور در دعای ندبه روز جمعه مورخ 15 بهمن، کوهپیمایی و حلقه صالحین همراه با صرف نهار، اجرای جُنگ انقلاب، خاطره‌گویی و شعر، برگزاری مسابقه حضوری و برگزاری نمایشگاه مجازی " چرا انقلاب کردیم" از دیگر برنامه های اجرایی خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با 21 بهمن برای تکبیرگویی و نورافشانی همراه با کلیه نمازگزاران و بسیجیان در بام مسجد حضور خواهیم یافت.

فرمانده پایگاه مقاومت امام خامنه ای (مدظله) تصریح کرد: بیشتر برنامه‌های ایام الله دهه فجر سبقه مردمی بودن دارد چرا که پایه‌های اصلی پیروزی انقلاب را مردم‌ تشکیل می‌‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها