فرمانده پایگاه مقاومت صاحب الزمان (عج) گفت: با آماده کردن بستر مناسب در امر ورزش و برگزاری کلاس ها می توانیم از نسل امروز در برابر جنگ نرم دشمن محافظت کنیم.
کد خبر: ۹۴۱۰۱۷۲
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ اکبر رهایی فرمانده پایگاه مقاومت صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه و اعضای شورا این پایگاه مقاومت از تمرینات تیم فوتسال بسیجیان این روستا بازدید کردند.  

در این دیدار اکبر رهایی با تاکید بر اهمیت همبستگی، اتحاد و پشتکار بین بسیجیان ورزشکار اظهار کرد: متاسفانه امروز دشمن قصد دارد  با ایجاد کانال ها در فضای مجازی همان جنگ نرم  جوانان ما را  از میدان تلاش و کوشش دور کند و نگذارد جوانان ایرانی به موفقیت های خود دست پیدا کنند.

او افزود: وظیفه ماست با آماده کردن بستر مناسب در امر ورزش و برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی  و اردوها و غیره روحیه و شادابی را در جوانان که امید آینده جامعه و کشور هستند را حفظ کنیم و نگذاریم دامن گیر جنگ نرم دشمن شوند.

فرمانده پایگاه مقاومت صاحب الزمان (عج) در ادامه گفت: ورزش عامل سلامتی و نشاط جسم و روح می‌شود، و کسی که در انجام ورزش کوتاهی کند قطعاً نمی‌تواند در زندگی فرد موفقی باشد، و افرادی که از ورزش دوری می‌کنند غالباً در انجام کارهای روزمره نیز نمی‌توانند به اهداف خود دست یابند، چراکه توان جسمی عامل تحرک و پویایی است و چیزی که ورزشکار بسیجی را مجزا می‌سازد، داشتن روحیه خودباوری و اخلاص و تواضع است.

همچنین رهایی از چگونگی بازی تیم ها بازدید و بر جدیت در کار تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها