گشت های محله محور در روستا اسد آباد در سرخه برگزار می شود

در جهت برقراری امنیت و آرامش؛ بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) روستا به صورت منظم در گشت های محله محور حضور می یابند.
کد خبر: ۹۴۱۰۰۰۳
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ گشت محله محور رضویون پایگاه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) روستا اسدآباد در سرخه به همت بسیجیان این پایگاه مقاومت برگزار شد.

محمدعلی شرفیه فرمانده پایگاه مقاومت امام موسی بن جعفر (ع) در حاشیه این گشت محله محور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از اولویت‌های بسیج خدمت رسانی است و عملکرد بسیج در حوزه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی و محرومیت زدایی است و گشت محله محور از منظر خدمت امنیتی به مردم انجام می گیرد.

او افزود: اهداف گشت محله محور ارتقاء آرامش و آسایش محله، مردمی کردن امنیت، ارتقا امنیت روانی و احساس امنیت در مردم و حفظ انسجام اعضاء پایگاه بسیجو افزایش ارتباط فکری و عاطفی پایگاه بسیج با مردم است.

فرمانده پایگاه مقاومت امام موسی بن جعفر (ع) در ادامه اضافه کرد: خوشبختانه بسیجیان به صورت ثابت در گشت های محله محور حضور یافته و در جهت برقراری آرامش در سطح روستا تلاش می کنند.

او در خاتمه گفت: با گشت بسیجی محله محور، احساس امنیت و رضایت مندی مردم را نسبت به نظام افزایش و کمک به عمق بخشی نظام در ماموریت نرم انجام می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار