خبرهای داغ:
آیت‌الله حیدری اظهار کرد: همین عدم رسیدگی، به نوعی زمینه را برای سوءاستفاده دشمن فراهم‌ کرده است و فعالیت گروه‌های جهادی، دست دشمن را از این سوءاستفاده کوتاه می‌کند.
کد خبر: ۹۴۱۰۳۷۸
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آیین رونمایی از پوستر پویش «امیر عالم» از سوی جمعیت امام حسن(ع) بسیج دانشجویی خوزستان ۷ بهمن‌ماه برگزار شد، گفت: از شما دانشجویان بسیجی که پرچمداران نهضت محرومیت‌زدایی و عمل به سیره المومنین(ع) و ائمه اطهار در زمینه کمک به مناطق هستید، از سازمان بسیج دانشجویی و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و بقیه دست اندرکاران این پویش تشکر می‌کنم. این حرکت پیام‌های بسیاری برای جامعه و خصوصا مناطق محروم دارد.

وی با بیان اینکه حضرت امیرمومنان(ع)، محور این تلاش‌ها و تعظیم شعائر عملی است، گفت: شیفتگی افراد غیر مسلمان مثل جرج جرداق مسیحی به امیر مومنان(ع) نشان می‌دهد ایشان به عنوان یک شخصیت فرا دینی و جهانی مطرح هستند.

آیت‌الله حیدری ادامه داد: امیر المؤمنین(ع) حقیقتا برای همه انسان‌ها در زمینه عبادت و توحید، جهاد و مردانگی و روحیه بسیجی و شهادت طلبی، علم و معرفت، اخلاق و بصیرت، سیاست و اقتصاد و تامین معیشت، در زمینه محرومیت زدایی و مبارزه با فقر و مقابله با تبعیض الگو هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به بیان نمونه‌ای از سیره امیر المومنین(ع) در زمینه رسیدگی به خانواده شهدا و یتیم نوازی پرداخت و گفت: همه ائمه(ع) با پرورش احساسات عالی انسانی، باعث جذب مردم به خود می‌شدند. آنها اسوه رحمت، محبت و مهربانی به همه هستند. ایجاد قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای ایجاد هماهنگی بین گروه‌ها یک ابتکار بسیار جالبی است.

وی گفت: همه افتخار ما به تشیع است، این افتخار فقط به شعار نیست، بلکه به عمل کردن است. اینکه شما گروه‌های جهادی را سازماندهی می‌کنید و در ایام میلاد حضرت امیر المومنین(ع) به مناطق حاشیه‌نشین می‌فرستید، نشان دهنده این تشیع و ادامه راه ایشان است. این کار فوق العاده ارزشمند است.

آیت‌الله حیدری با تصریح به اینکه در این مناطق، استعدادهایی وجود دارد که به دلیل فقر و محرومیت شکوفا نشده‌اند، اظهار کرد: همین عدم رسیدگی، به نوعی زمینه را برای سوءاستفاده دشمن فراهم‌ کرده است و فعالیت گروه‌های جهادی، دست دشمن را از این سوءاستفاده کوتاه می‌کند. با این کار الهی و انقلابی، به صورت غیر مستقیم آنها را خلع سلاح می‌کنید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها