جشنواره فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای《 ماه》در زمینه های فیلم ،انیمیشن، نماهنگ، موشن گرافی،پوستر ،عکس و دلنوشته به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه هنری درسطح کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۱۰۴۷۸
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار ربیع الله اصالت فر مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: جشنواره فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای《 ماه》در زمینه های فیلم ،انیمیشن، نماهنگ، موشن گرافی،پوستر ،عکس و دلنوشته به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه هنری درسطح کشور و استان و ایجادرقابت سازنده بین فیلمسازان در ایده پردازی فیلم کوتاه توسط انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد  برگزار می شود .

وی بیان کرد: موضوعات جشنواره فیلم کوتاه "ماه" با رویکردی خلاقانه و نوآور در بخش های مادر، سلامت ( مقابله با کرونا)، صرفه جویی در زمینه های مختلف،  معرفی الگوهای برتر، مبارزه با اعتیاد، وجدان کاری و معنویات انسانی و کلیه موضوعات آزاد می باشد و پذیرای آثار فیلم سازان عزیز هم استانی خواهد بود .

اصالت فر  با اشاره به اینکه دبیری این جشنواره را حجت وفایی نیک مسئول انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان بر عهده دارد، ابراز داشت؛ فراخوان این جشنواره جهت دریافت آثار از ۲۷دی ماه ۱۴۰۰ آغاز شده است و تا ۱۸بهمن ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.
وی گفت: اسامی راه یافته به بخش مسابقه ۲۲بهمن ماه ۱۴۰۰ اعلام می شود و هیات انتخاب و داوری فیلم ها ی جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: پس از مرحله انتخاب ،در هر زمینه ای ۳۰ اثر به هیات داوران اعلام خواهد شد و آثار برگزیده شده به مدت یک هفته در درگاه های معتبر فضای مجازی اکران می شود.

وی جوایز جشنواره فیلم کوتاه "ماه" کهگیلویه و بویراحمد را به شرح زیر اعلام کرد:

_جایزه نقدی به مبلغ ۴میلیون تومان به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره برای آثار برگزیده اول

_ جایزه نقدی به مبلغ ۳ میلیون تومان به همراه لوح تقدیر برای آثار برگزیده دوم

_ جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون تومان به همراه لوح تقدیر برای آثار برگزیده سوم

اصالت فر درباره نحوه ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه ماه نیز گفت:

۱_ آثار ارسالی با حجم بالا بایدبه صورت فایلzip
و در صورتی که حجم فایل ارسالی بیش از ۵۰ مگابایت باشد اثر در فضای اینترنتی آپلود شده و لینک دریافت اثر ارسال گردد.
۲_ در بخش انیمیشن و موشن گرافی فرمتmpeg( ترجیحاًh264 وبا رزولوشن 1080×1920) باشد و ارسال حداقل ۵ فریم از اثر به همراه پوستر و شرح کوتاهی در رابطه با اثر الزامیست.
۳_ در بخش پوستر متقاضیان فایل خودرا در اندازه
70×50 با مودرنگی (RGB)و رزولوشنdpi300 ارسال نمایند .
۴_ فایل تصویری باید بافرمتjpEG و فایل های ویدئویی با فرمت mpagو فایل های صوتی با فرمت mp3 ارسال شوند .
۴_ هر متقاضی می تواند در همه بخشها شرکت نموده و در هر بخش سه اثر ارسالی داشته باشد.

**هنرمندان عزیز آثار خود را با تکمیل مشخصات فردی به دبیر خانه انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان کهکیلویه و بویراحمد تحویل نموده و یابه شماره واتساپ 09120841806 ارسال نمایند**

**نشانی دبیرخانه استان کهکیلویه و بویراحمد. یاسوج.خیابان ارتش .فرماندهی سپاه فتح .ساختمان بسیج اقشار .طبقه اول ،بسیج هنرمندان (انجمن فیلم )استان

 

انتهای پیام

ارسال نظرات