خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش آموزی شهیده هاجریان همدان خبر داد

توزیع بسته‌های معیشتی توسط بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان در دهه فجر

همدان-فرمانده بسیج دانش آموزی شهیده هاجریان همدان از توزیع ۵۰ بسته معیشتی بین دانش‌آموزان نیازمند در آستانه دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۳۰
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

فهیمه داوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایشی برای کمک همدلانه به نیازمندان و افرادی که دراثر شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند، به مناسبت دهه فجر بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان ۵۰ بسته معیشتی تهیه و میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه رزمایش کمک و همدلی مومنانه از افتخارات دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی است، گفت: هر بسته تهیه شده شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارانی و حبوبات به ارزش ۴۰۰ هزار تومان است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان گفت: از ابتدی سال جاری تاکنون یک مرحله بسته‌های لوازم تحریر در آغاز سال تحصیلی و چهار مرحله بسته معیشتی به مناسبت‌های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان، شب یلدا، هفته بسیج دانش‌آموزی و هفته بسیج مستضعفین بین دانش‌آموزان نیازمند واحدهای دانش‌آموزی توزیع شده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کمک مومنانه معنای واقعی انقلابی‌گری است، ابراز کرد: امیدواریم در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به وظیفه خود به درستی عمل کرده باشیم.

داوند در خصوص ویژه‌برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد: برنامه زنگ انقلاب در روز ۱۲ بهمن در واحد مقاومت ریحانه النبی نواخته می‌شود.

وی یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های دهه فجر این حوزه مقاومت را برگزاری جشنواره نخبگان عنوان کرد و افزود: در این جشنواره از نخبگان علمی، فرهنگی، ورزشی تجلیل خواهد شد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان اجرای پویش‌های مختلف در خصوص انقلاب و مسابقات فرهنگی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات