خبرهای داغ:
همایش پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس با حضور سرداران و فرماندهان سابق لشکر14امام حسین(علیه السلام) در ستاد این لشکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۵۶
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام) همایش پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس با حضور سرداران و فرماندهان سابق لشکر14امام حسین(علیه السلام)  در ستاد این لشکر برگزار شد.

در این همایش سردار صبوری از فرماندهان پیشکسوت لشکر14امام حسین(علیه السلام) به بیان خاطراتی از نحوه تشکیل تیپ امام حسین(علیه السلام) و تبدیل آن به لشکر14امام حسین(علیه السلام) بیان نمودودر ادامه خاطراتی از دفاع مقدس وحضور رزمندگان در شهرک دارخوین ومدافعان حرم امروز بخصوص دلاوریهای سردار وفرمانده دلها شهید حاج قاسم سلیمانی بیان نمود.

این فرمانده پیشکسوت در ادامه به بیان معنویات زمان دفاع مقدس و مدافعان حرم امروز پرداخت و خطاب به پیشکسوتان وفرماندهان اسبق لشکر امام حسین(علیه السلام)را جوانان دیروز و افرادی حاضردر همه صحنه ها واستخوان بندی سپاه مورد خطاب قرار داد.

گفتنی است که در این مراسم سرداران پیشکسوت ازجمله سردار بنی لوحی ناشر کتابهای خاطرات رزمندگان دفاع مقدس،سردار هاشمی  ،سرداراستکی و سردار فدا ودیگر فرماندهان به بیان خاطراطی از دوران دفاع مقدس پرداختند.

درقسمتی دیگر از این برنامه مداح و ذاکر اهل بیت حاج مهدی منصوری از یادگاران دفاع مقدس با صدای دلنشین خود به یاد روز های جبهه وجنگ دفاع مقدس به مدیحه سرایی پرداخت.

لازم به ذکرات که در ابتدای این همایش سردار هاشم پور ضمن خیر مقدم گویی به همه سرداران وفرماندهان پیشکسوت ودیگر حضار، گزارشی از عملکرد، برنامه ها، فعالیتها و ماموریتهای لشکر بعد از دفاع مقدس ارائه نمودو در پایان مراسم برنامه تحویل پرچم از نسل قدیم به نسل جدید توسط سردار صبوری انجام شد

وهمچنین شایان ذکر است همزمان با برگزاری این همایش نمایشگاهی از توانمندیهای نظامی وفرهنگی لشکر برپا شد وبا توجه به همزمانی این همایش با ایام عملیات کربلای5 مسر منتهی به شهید گمنام با احداث پل شناور خیبر وقایق های ترابری ونفربر آذین بندی گردید

در ادامه قسمتی از تصاویر این برنامه را مشاهده نمایید

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها