خبرهای داغ:

ویژه برنامه های بزرگداشت دهه فجر در روستا عبدالله آباد سرخه برگزار خواهد شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) از برگزاری 10 برنامه در دهه مبارک فجر در روستا عبدالله آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۶۳
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت دهه مبارک فجر، جلسه پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد در سرخه با حضور دهیاری و اعضای شورا روستا در این پایگاه برگزار شد.

در طی این جلسه هریک از اعضا در خصوص برنامه های اجرایی در طول دهه و در جهت بزرگداشت آن پیشنهاداتی را ارائه و با یکدیگر گفتگو کردند.

اکبر رهایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ضمن اشاره به اهمیت بزرگداشت دهه فجر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مردم غیور کشورمان از جان و مال خود برای حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی گذشته اند و خدمات و دستاوردهای ارائه شده، ابتدایی ترین وظیفه در برابر آنها بوده است.

او افزود: باید فلسفه وجودی انقلاب اسلامی و دستاوردهای چهل ساله آن در برنامه های مختلف تبیین و تشریح شود که دشمن شناسی و تبیین اصل ولایت فقیه در جامعه یکی از این موارد مهم است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) با اشاره برنامه های اجرایی در روستا بیان داشت: آذین بندی روستا، پیاده روی خانوادگی، اجرای مسابقه انقلاب، اجرای برنامه شب ۲۲بهمن و سردادن بانگ الله اکبر، نورافشانی، برپایی سفره انقلاب، حضور در گلزارشهدا سرخه و راهپیمایی ۲۲بهمن از جمله برنامه های اجرایی است.

رهایی در ادامه اضافه کرد: با هدف ایجاد شور و نشاط بین بسیجیان در سطح روستا مسابقات بومی و محلی ویژه خانم ها و آقایان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها