خبرهای داغ:
موضوع هک یا نفوذی که باعث شد تصویر و صوت سرکردگان منافقین دوباره در رسانه‌ها و افکارعمومی مورد توجه قرار گیرند، یک نتیجه کلی در بر داشت. اگر به صفحات رسانه‌های ضدانقلاب خصوصا بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال در شبکه‌های اجتماعی که این خبر را پوشش داده اند، بزنیم به خوبی متوجه می شویم که مردم انزجار خود را نسبت به منافقین نشان داده اند. حتی افرادی که شاید معاندتی با نظام جمهوری اسلامی دارند نیز تاکید کرده اند که منافقین را تایید نمی کنند.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۸۳
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
 
 به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج:موضوع هک یا نفوذی که باعث شد تصویر و صوت سرکردگان منافقین دوباره در رسانه‌ها و افکارعمومی مورد توجه قرار گیرند، یک نتیجه کلی در بر داشت. اگر به صفحات رسانه‌های ضدانقلاب خصوصا بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال در شبکه‌های اجتماعی که این خبر را پوشش داده اند، بزنیم به خوبی متوجه می شویم که مردم انزجار خود را نسبت به منافقین نشان داده اند. حتی افرادی که شاید معاندتی با نظام جمهوری اسلامی دارند نیز تاکید کرده اند که منافقین را تایید نمی کنند.

بنابراین بیشتر از آنکه منافقین با این عمل خود در میان افکارعمومی وجهه مثبتی داشته باشند بازهم شاهد تکرار نفرت مردم نسبت به این تروریست هایی بودیم که روزگاری آسایش و امنیت مردم را در ایران اسلامی به واسطه ترورهای مختلف گرفته بودند.

منافقین حتی در ضربه زدن به ملت ایران با صدام همدست شدند و به عنوان یک لشکر با ادوات و تجهیزاتی که غربی ها و صدام در اختیار آنان قرار داده بودند سعی کردند به ایران حمله کنند اما با رشادت های رزمندگان اسلام نابود شدند و با تلفات و جاگذاشتن تجهیزات مختلف تار و مار و عقب نشینی کردند.

این تکرار نفرت علیه منافقین نشان داد که مردم هیچگاه جنایت های منافقین را فراموش نخواهند کرد بلکه با هر مانور رسانه ای و جلب توجه آنان در میان افکارعمومی بیشتر این انزجار و نفرت علیه آنان واضح می شود. بنابراین این عملیات هک و نفوذی که در رسانه ملی از سوی منافقین انجام شد بیشتر از آنکه برای آنان مثبت بوده و فایده داشته باشد باعث شد که نفرت علیه آنان بیشتر نمایان شود.

مردم با جلب توجه آنان از این طریق سئوالاتی را دوباره مطرح کردند. اول اینکه یکی از سرکردگان این گروهک تروریستی که سالیان سال در انظار عمومی ظاهر نشده است و صدا و صوتش پخش شد، کجاست؟ همین قدر مرموز بودن مردم را نسبت به این افراد بیشتر منزجر می کند. این در شرایطی است که زمانه انفجار اطلاعات است اما منافقین تلاش کرده‌اند که سرنوشت یکی از سرکردگان خود را به هر جهت از دید افکارعمومی پنهان کنند. سرنوشتی که معلوم نیست وی هلاک شده است یا اینکه با کودتای این جریان به سرکردگی مریم رجوی چه بلایی سر وی آمده است.

از سوی دیگر ترورهایی که این افراد خصوصا در دهه شصت انجام دادند و این دهه را خونین و خون به دل مردم کردند بازهم در ذهن مردم بازنمایی و تکرار شد.

ایران یکی از بزرگترین قربانیان ترور در بین کشورهای جهان است که آماری بیش از ۱۷هزار شهید در اثر اقدامات تروریستی در ایران ثبت شده است که بخش اعظمی از این ترورها را نیز یا منافقین انجام داده اند و در انجام آن نقش داشته و همکاری کرده اند.

در روز ۷ تیر ۱۳۶۰ آیت‌ا... بهشتی، رئیس وقت دیوان عالی کشور و بیش از ۷۰ نفر از مقامات و چهره‌های برجسته سیاسی از جمله چهار وزیر، چند معاون وزیر، ۲۷ نماینده مجلس و جمعی از اعضای حزب جمهوری اسلامی در جریان انفجار مقر اصلی این حزب به شهادت رسیدند. عامل انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، محمدرضا کلاهی، از اعضای رده پائین سازمان منافقین بود.

در روز ۸ شهریور ۱۳۶۰ محمدعلی رجایی رئیس جمهوری و محمدجواد باهنر نخست وزیر وقت به همراه گروهی از اعضای هیئت دولت در انفجار دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند. نفوذ عامل منافقین، یعنی مسعود کشمیری که در نهایت به شهادت رئیس جمهور و نخست‌وزیر ایران ختم شد.

این دو جنایت بزرگ تنها برگی از جنایات منافقین تروریست در کشورمان هستند و این گروهک با سازمان‌های مخوف موساد و سیا برای از بین بردن دانشمندان هسته ای کشورمان و ضربه زدن به ملت ایران نیز همکاری هایی کرده است. آنچه در دل و ذهن مردم از منافقین باقی مانده جز خیانت و ترور نیست. از این جهت مردم ایران بر نمی تابند که منافقین کور دل به هر وجهی حتی با هک و نفوذ چند ثانیه ای در رسانه ملی پای در زندگی آنان بگذارند. قطعا اگر حمایت های کشورهای غربی از جمله آمریکا و انگلیس و ... نبود این گروهک مضمحل شده حیات خود را از دست می داد و نابود می شد. اما حالا این گروهک به عامل و ابزاری برای اعمال کثیف این کشورها بدل شده است و برای همین امر سعی دارد به هر وجهی به مردم ایران ضربه بزند. اما تکرار تصاویر و صوت سرکردگان آن بیشتر تکرار نفرت مردم علیه آنان بود و نتیجه ای جز نشان دادن انزجار بیشتر مردم نسبت به آنان عاید این اقدام کور آنان نشد.
 
ارسال نظرات