خبرهای داغ:

نشست هیئت اندیشه ورز پایگاه مقاومت بسیج خواهران صدیقه کبری (س) برگزار شد

در راستای هماهنگی و برنامه ریزی ویژه برنامه های دهه مبارک فجر؛ نشست هیئت اندیشه ورز پایگاه مقاومت بسیج خواهران صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۸۶
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ نشست هیئت اندیشه ورز پایگاه مقاومت بسیج خواهران صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه در جهت هماهنگی و برنامه ریزی ویژه برنامه های دهه فجر۱۴۰۰در مسجد انصار روستا برگزار شد.

در این جلسه فاطمه محمودی فرمانده پایگاه مقاومت صدیقه کبری (س) با یادآوری شکوه انقلاب اسلامی که کشور را از بند رژیم سابق رهایی بخشید به نقش رهبریِ بی بدیل و بی نظیر امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، این انقلاب در هیچ جای جهان بی نام حضرت امام شناخته شده نیست.

او در ادامه اضافه کرد: انقلاب نعمت بزرگ خدا برای مردم این کشور است و باید جشن مردمی داشته باشیم. به فرمایش رهبر معظم انقلاب باید همه مردم با چراغانی کردن خانه‌ها و معابر و نصب پرچم روی سردر منازل و مغازه‌ها این جشن را گرامی بدارند.

گفتنی است در این جلسه فرمانده پایگاه با اعضای شورا در خصوص برنامه های اجرایی گفتگو کرد و برنامه هایی را جهت برگزاری مصوب کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها