دبیر محتوایی رویداد ستاپ اعلام کرد: مهلت شرکت در رویداد سکوی تحول آموزش و پرورش(ستاپ) تا ۳۰ بهمن‌ماه تمدید شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۸۷
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، سید‌حسام نوربخش دبیر محتوایی رویداد ستاپ گفت: با توجه به استقبال و درخواست مخاطبان و به منظور فراهم آوردن فرصت لازم برای آن‌دسته از افرادی که علاقه‌مند به ثبت‌نام و شرکت در این رویداد می‌باشند، اما تاکنون موفق به تدوین و آماده‌سازی طرح‌ها و آثار خود نشده‌اند، مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا ۳۰ بهمن‌ماه تمدید‌ شد.

نوربخش تصریح کرد، رویداد سکوی تحول آموزش و پرورش(ستاپ) به منظور تحقق اهداف خود از جمله: بهره‌گیری از نبوغ و خلاقیت اساتید، معلمین و هسته‌های نوآور، حل نوآورانه و فناورانه خلاءهای موجود در آموزش و پرورش، توسعه عدالت آموزشی و... اقدام به شناسایی، منتورینگ(راهبری) و سرمایه‌گذاری به منظور توسعه ایده ها و محصولات آموزشی-تربیتی نموده است، که به طرح‌های برتر تا سقف ۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، تا سقف ۲ میلیارد تومان تسهیلات، بازار‌سازی در مدارس داخلی و بین‌المللی و جوایز نقدی و غیرنقدی دیگر اعطا می‌شود.

دبیر محتوایی رویداد ستاپ در ادامه به ویژگی و شرایط پذیرش طرح‌های ارسالی برای شرکت در این رویداد اشاره کرد و گفت: ۱۴ چالش کلیدی نظام آموزشی-تربیتی  احصاء شده که در قالب ۵ محور راهبردی قرار می‌گیرند. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبگاه edusetup.ir اطلاعات تکمیلی را دریافت و پس از تکمیل فرم‌های ثبت نام و ارسال مستندات، حداکثر تا ۳۰ بهمن‌ماه در این رویداد شرکت نمایند.

نوربخش در پایان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر حمایت از فناوران، پژوهشگران، مخترعان و نوآوران و همچنین مطالبات جدی ایشان در خصوص کمک سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها به آموزش و پرورش از جمله مهم‌ترین اهداف و دغدغه‌ها از هم‌افزایی این رویداد را، اجرایی سازی منویات رهبر معظم انقلاب در این حوزه دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات