خبرهای داغ:
سردار اهوازیان در یادواره شهدای مشتان:

شهدا قلوب همه آزادی خواهان را تسخیر نموده اند/ امروز بصیرت با خروجی عملکرد‌ها مشخص می‌شود

سردار اهوازیان در یادواره شهدای مشتان شهرستان کازرون گفت: امروز بصیرت با خروجی عملکرد‌ها مشخص می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۰۶۵۵
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار عبدافتاح اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت سپاه در یادواره15شهید روستای مشتان ازتوابع شهرستان کازرون ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا در این دنیا همه حاجت خواهان را دستگیری خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه ایمان، اتحاد و ولایت مداری ادامه داد: مردم و مسئولان در شرایط کنونی کشور اتحاد و همبستگی را حفظ کنند تا به دشمنان بفهمانند که پایبند به اصول اسلامی و ولایت‌فقیه هستند.
فرمانده قرارگاه نصرت با تاکید بر اینکه یادواره‌های شهدا بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانانی است که در زمان جنگ نبودند، تصریح کرد: دوران دفاع مقدس سرمایه نظام جمهوری اسلامی است و شهیدان سرمایه‌های جاودانه نظام هستند.
وی بر اهمیت راه شهدا اشاره داشت و اضافه کرد: شهدا در این دنیا دستگیر همه حاجت خواهان خواهند بود و شهدا را به عنوان تسخیر کننده قلب ها برای همه آزادی خواهان جهان نام ببریم.
فرمانده قرارگاه نصرت با تاکید بر اینکه دشمنان با افکار کورکورانه خود فکر می‌کردند انقلاب به ۴۰ سالگی نخواهد ‌رسید، بیان کرد: مردم در هر شرایطی از پشتیبانی ولایت‌فقیه و نظام دست برنداشتند و اجازه دخالت دشمنان به مسائل کشور را ندادند و داعش از شنیدن نام ایران ترس داشت و به همت نیروهای ایرانی در سوریه شکست خورد که این نشانگر قدرت و عظمت ایران است.
مشاور کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اگر ۷۰ سال پیش حاکمان زمان بصیر بودند اجازه تشکیل وهابیت را نمی دادند، گفت: بصیرت به ریش، درجه، وزارت و سایر القاب نیست بلکه به فهم انقلاب و مسائل آن است.
وی گفت: اگر نمی توانیم همانند شهدا و شهید سلیمانی ها باشیم ولی راه او را می توانیم راه شهدا را ادامه دهیم و شهدا در عمل به خوبی نشان دادند و امروز بصیرت در انقلاب اسلامی در خروجی عملکردها مشخص می شود.
در ادامه با حضور فرمانده سپاه شهرستان کازرون و سردار اهوازیان و برخی از مسئولان شهرستان با اهداءلوح تقدیر و هدیه از خانواده معظم شهدا تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
همچنین در این یادواره حاضرین با اجرای گروه سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه موزیک تیپ تکاور امام سجاد(ع)و اجرای سرود مالک اشتر و مداحی مداح اهل بیت(ع)کربلائی داوود خوشکردار همراه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها