خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تاکید کرد:

ضرورت ایجاد توپخانه رسانه‌ای و عملیات مجازی برای مقابله با جنگ نرم دشمن

سردار مرادحاجتی گفت: باید با توپخانه رسانه‌ای و مجازی به جنگ نرم با دشمنانی رفت که جسارت حضور در میادین فیزیکی و نظامی را ندارند.
کد خبر: ۹۴۱۰۶۵۹
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز، نسبت به اتفاق اخیر در صداوسیمای کشور واکنش نشان داد و اظهار داشت: جوانان ولایی و انقلابی مان باید با تولید محتوای فاخر فضای مجازی را به تسخیر خود درآورند.

وی افزود: از نظر انقلاب اسلامی، منافقین کوردل و گروهک های تروریستی و ضد انقلاب موجودیت ندارند و در حدی نیستند که حتی واکنشی به شیطنت های بزدلانه آنها صورت بگیرد ولی جوانان ولایی ما به صورت خودجوش پاتک های مجازی خودشان را عملیاتی خواهند کرد.

سردار مرادحاجتی گفت: منافقین کوردل که ماهیت پلید آن ها برای همه مردم ایران اسلامی روشن شده است وقتی در صدها و هزاران ترفند خرابکارانه خود ره به جایی نبردند و موفق نشدند پایگاهی در کشور ایجاد کنند به ناچار دست به شیطنت هایی می زنند تا همچنان موجودیت تحقیر آمیز خود را حفظ کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تاکید کرد: باید با توپخانه رسانه ای و مجازی به جنگ نرم با دشمنانی رفت که جسارت حضور در میادین فیزیکی و نظامی را ندارند و خدا را شکر که جوانان ایران اسلامی و رسانه های متعهد و جهادی ما در اوج اقتدار و صلابت عرصه رسانه قرار دارند و بمباران مجازی اخیر بر صورت پلید منافقین حکایت از هشیاری این حوزه دارد.

وی متذکر شد: هشتگ های «مرگ بر منافق» و «جانم فدای رهبر» باید در صدر نرم اقزارهای جهانی قرار بگیرند تا دشمنان بدانند که ضعیف تر از آن هستند که بتوانند خللی در عزم و اراده واقعی و مجازی این ملت بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها