خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود:

ماهیت بیانیه گام دوم انقلاب بر مبنای جهاد تبیین/جوانان مخاطب ویژه

شاهرود_ فرمانده سپاه شاهرود گفت: ماهیت اساسی بیانیه گام دوم بر مبنای جهاد تبیین است و رسانه‌ای است که در اختیار جوانان جمهوری اسلامی و حتی فراتر از آن قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۴۱۰۶۹۲
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴

ماهیت بیانیه گام دوم انقلاب بر مبنای جهاد تبیین/جوانان مخاطب ویژهبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در جمع مسئولان حوزه‌های بسیج خواهران سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در کلام رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: جهاد تبیین به معنای آغاز تحولی بنیادین و متمایز از حرکت‌های قبل و این تحول باید از جهت «کمیت و مقدار» و «کیفیت و شیوه» مورد توجه باشد.
او افزود: جهاد تبیین اقدامی جهادی با مسیر و روشی مشخص است، زیرا تبیین به معنای بیان حقایق است و در این برهه نباید به روال سابق عمل کرد و باید به صورت جهادی و انقلابی در مسیر کشف حقایق در مقابل ابهام‌آفرینی‌های دشمنان گام برداشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: اگر جهاد در کنار تبیین قرار گیرد به معنای یک تلاش مستمر و پرانگیزه، برای بیان حقایق و آرمان‌های بزرگ انقلاب برای ایجاد تمدن نوین اسلامی خواهد بود.
خوشقدم تصریح کرد: ضرورت پرداختن به جهاد تبیین تا جایی مهم است که مقام معظم رهبری در بیانی می‌فرماید «بدون تبیین حقیقت، افکار عمومی در ظلمت و فضای غبارآلود باقی خواهد ماند و دشمن سوءاستفاده خواهد کرد».
او ادامه داد: رهبری در بیانی دیگر می‌فرماید «امروز به خاطر اینکه ما فریضه تبیین را درست انجام نداده‌ایم، یک عده‌ای دچار گمراهی‌اند و به خیال اینکه برای اسلام دارند کار می‌کنند، علیه اسلام دارند کار می‌کنند.»
خوش‌قدم تاکید کرد: بیش از یک سال و نیم است که مقام معظم رهبری از عبارت جهاد تبیین و در مقابل آن جریان تحریف استفاده می‌کنند، اگر می‌خواهیم جریان تحریم شکست بخورد باید جریان تحریف را شکست دهیم.
او‌با بیان اینکه حدود دو سال پیش در اوج شرایط تحریم‌های جدید و جریان‌هایی که علیه ملت ایران ایجاد شده بود، به این موضوع پرداخته شد، گفت: ماهیت اساسی بیانیه گام دوم بر مبنای جهاد تبیین است و رسانه‌ای است که در اختیار جوانان جمهوری اسلامی و حتی فراتر از آن قرار گرفته است.
فرمانده سپاه شاهرود اضافه کرد: مخاطب ویژه جهاد تبیین بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری جوانان هستند، زیرا آن‌ها نسبت به گذشته آگاهی، اطلاعات و دانش لازم را نداشتند و قرار است جوانان در آینده برای پاسداری از انقلاب اسلامی شمشیر بزنند.
فرمانده سپاه شاهرود افزود: لازم است اقدامات رسانه‌ای و تبیینی را برای بیانیه گام دوم انجام دهیم، محتوای بیانیه گام دوم به طور عمده گزاره‌ای خبری است که به نظر می‌رسد بسته‌ای تبیینی از گذشته، حال و آینده انقلاب اسلامی در آن ترسیم شده است.
خوش‌قدم بر حرکت بسیج در مسیر جهاد تبیین در مساجد و محلات تاکید کرد و خواستار توجه ویژه در دهه فجر و در ادامه به این مهم با تولید محتوا و نشست‌های تخصصی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار