خبرهای داغ:
همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز ضمن آنکه نیازمند تربیت نیرو به عنوان مربی در حوزه کودک و نوجوان هستیم، باید تولید محتوا مناسب برای این افراد نیز انجام شود.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۴۶
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالان حوزه تربیتی کودک و نوجوان، با بیان اینکه ضرورت کار تربیتی در عرصه کودک و نوجوان بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: امروز ضمن آنکه نیازمند تربیت نیرو به عنوان مربی در حوزه کودک و نوجوان هستیم، باید تولید محتوا مناسب برای این افراد نیز انجام شود.

وی با اشاره به اینکه مربی باید بداند که چه طور با بچه‌ها صحبت کند و ارتباط بگیرد، گفت: در بحث کودک و نوجوان باید از ظرفیت مجموعه‌های تربیتی فعال، به نحو احسن استفاده کرد تا شاهد کارآمدی مناسب در مساله تربیت کودک باشیم.

امام جمعه همدان افزود: یکی از طرح‌های مناسب در عرصه تربیتی و ارتباط گیری طلاب با دانش آموزان، طرح امین است که هم به عدالت آموزشی نزدیک است و هم می‌توان با دانش‌آموزان به راحتی ارتباط گرفت.

وی با بیان اینکه نسبت مدارس طرح امین به دانش آموزان در حال تحصیل تعدادی کمی است، یادآور شد: برای رفع این کمبود می‌توان مجموعه‌های تربیت محوری همانند آفتابگردان را در سطح شهر و در ادامه در سطح استان توسعه دهیم.

شعبانی با اشاره به اینکه مدرسه تنها راه ارتباطی طلاب با دانش‌آموزان نیست، اظهار داشت: باشگاه‌های ورزشی از دیگر اماکنی است که طلاب می‌توانند برای جذب نوجوانان از آن استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه شرط موفقیت در این راه، آموزش و آشنایی طلاب با نحوه جذب دانش آموزان است، گفت: دستیابی به اهداف اصلی در این راه در صورتی محقق می‌شود که مجموعه‌های فعال در عرصه تربیت کودک و نوجوان به صورت یکپارچه و منسجم با یکدیگر فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات