خبرهای داغ:
رئیس بنیاد خیریه علیمرادیان نهاوند خبر داد

پیشرفت ۶۵ درصد پروژه ساختمان بانک خون مردمی نهاوند

نهاوند-رئیس بنیاد خیریه علیمرادیان نهاوند از پیشرفت ۶۵ درصد پروژه بانک خون مردمی نهاوند خبر داد و گفت: پروژه ساختمان بانک خون تبلور عشق و همدلی همشهریان نهاوندی است.
کد خبر: ۹۴۱۱۱۲۷
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، افسون علیمرادیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه بانک خون مردمی نهاوند تاکنون از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته سعی برآن داریم تا پایان سال این پروژه به اتمام برسد‌.

وی به اتمام نمای بیرونی این پروژه اشاره و عنوان کرد: تاکنون قسمت بیرونی شامل احداث دو طبقه، نماکاری، ایزوگام و دیگر قسمت‌های بیرونی صورت گرفته و از هفته پیش نمای داخل ساختمان پروژه بانک خون را آغاز کرده‌ایم.

مسئول پروژه بانک خون مردمی نهاوند افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برای احداث این ساختمان هزینه که بیشتر این مبلغ توسط خیرین و مردم نهاوند تأمین شده است.

وی به واریز ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار پس از پیگیری‌های فراوان از سوی بنیاد برکت اشاره و اظهار کرد: با واریز این مبلغ تأسیسات آبی را اتمام کرده و تأسیسات برق و حفاظتی مجموعه بانک خون را آغاز کرده‌ایم .

علیمرادیان با گلایه‌مندی از عدم واریز ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته از طرف استانداری همدان اظهار داشت: از مدیریت ارشد استان و ریاست علوم پزشکی خواهشمندیم نسبت به اختصاص اعتبار برای اتمام ساختمان بانک خون نهاوند دستورات لازم را داشته باشند.

وی از طراحی و نصب تابلو پروژه بانک خون مردمی نهاوند طی ماه آینده خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته سعی بر آن داریم تا نام خیرین نهاوندی را در ورودی ساختمان بانک خون نصب کنیم .

رئیس بنیاد خیریه علیمرادیان در پایان از ابراز لطف و محبت همه همشهریان نهاوندی قدرانی نمود و گفت : پروژه بانک خون مردمی نهاوند تبلور عشق و همدلی همشهریان نهاوندی است و تقاضامندیم تا همه عزیزان حتی با کمترین مبلغ ما را همراهی و در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات