خبرهای داغ:

«حسینعلی شرکایی» سرپرست فرمانداری شهرستان اسدآباد شد

اسدآباد- در مراسمی با حضور استاندار همدان، ضمن تقدیر از زحمات سعید کتابی، حسینعلی شرکایی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اسدآباد معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۹۰
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان اسدآباد با حضور استاندار همدان و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

استاندار همدان در این مراسم با بیان اینکه اعتماد مردمی بزرگ‌ترین سرمایه است، اظهار داشت: امروز با توجه به عملکرد دولت سیزدهم این اعتماد در حال بازگشت است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه دولت در تأمین کالا‌های اساسی مشکل ندارد، با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن گفت: سهمیه استان در این طرح احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی است.

 *امیدواریم با حضور فرماندار جدید گره‌های کور شهرستان باز شود

امام جمعه اسدآباد نیز در این مراسم اظهار داشت: امیدوار هستیم با حضور آقای شرکایی گره‌های کور شهرستان باز شود.

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد تصریح کرد: امروز مشکلات عدیده‌ای در این منطقه وجود دارد که نواقص راه‌ها (گردنه، کنارگذر و ...)، نداشتن ساختمان دانشگاه آزاد، تأمین بودجه دانشکده پرستاری، مشکل برق شهرک صنعتی، مشخص نبودن تکلیف دانشکده فنی و حرفه‌ای و روند کند پروژه‌های آموزش و پرورش تنها برخی از این کمبود‌ها است که می‌طلبد مورد توجه استاندار قرار گیرد.

وی افزود: در شهر ۶۵ هزار نفری ما، آب از طریق چاه تامین می‌شود که این اتفاق برخی مواقع مشکلاتی را ایجاد می‌کند که ضروری است با توجه به خشکسالی با انتقال آن به سطح، از مشکلات جلوگیری کرد.

امام جمعه اسدآباد اضافه کرد: از استاندار درخواست داریم یک سفر یک روزه دیگر به اتفاق شورای برنامه‌ریزی استان به اسدآباد داشته و مشکلات مهم عنوان شده را به صورت میدانی پیگیری کنند.

وی ادامه داد: انتظار داریم قبل از سفر رییس جمهور به همدان مشکلات اسدآباد شناسایی شود.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سعید کتابی، حسینعلی شرکایی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اسدآباد معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات