خبرهای داغ:
مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت تأکید کرد

لزوم مشارکت همه در راستای تحقق اهداف طرح آمایش صنعت

همدان-مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزرت صمت با تشریح طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت گفت: این طرح،مشارکت همه همکاران را می‌طلبد تا ظرفیت‌ها و اقدامات هر استان و شهرستان مشخص شود تا به اهداف و وضعیت مطلوب برسیم.
کد خبر: ۹۴۰۹۸۷۱
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهاب جنابی امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان صمت استان همدان که در تالار معلم همدان برگزار شد، اظهار کرد: این نشست تکریم عزیزی است که سال‌ها مسئولانه زحمت کشیده و معارفه عزیز دیگری است که قرار است این بار بزرگ را بر دوش بکشد.

وی با بیان اینکه حوزه صنعت، معدن و تجارت حوزه بسیار گسترده و مهمی است، ابراز کرد: این استان ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد، دستاوردهای خوبی داشته و بیشتر از این می‌تواند در این عرصه‌ها نقش آفرینی کند.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت با تاکید بر نقش محوری سازمان صمت گفت: ماموریت‌های این سازمان به واسطه ارتباط با واحدهای تولیدی و حوزه تجارت گسترده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه سازمان صمت اثرگذاری مستقیمی با زندگی روزمره مردم دارد، کار را حساس کرده و انجام کارهای خوب لذت و شیرینی کار را مضاعف می‌کند.

جنابی با بیان اینکه وزارتخانه صمت با برنامه مشخص تلاش کرده از فرصت فراهم شده در حد توان استفاده کند با اشاره به تدوین برنامه وزارتخانه گفت: هر مجموعه باید یک سری پروژه‌های تحولی به صورت زیربنایی را ریل‌گذاری کند و این پروژه‌ها که حدود ۱۰۰ پروژه است، شروع شده است.

وی عنوان کرد: همکاران سازمان صمت استان از یک سو برای تحقق پروژه‌ها و از سوی دیگر در طرح آمایش صنعت، معدن، تجارت استان‌ها و شهرستان‌ها نقش بسیار مهمی خواهند داشت.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزرت صمت با تشریح طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به پیش‌نویس طرح، مشارکت همه همکاران را می‌طلبد تا ظرفیت‌ها و اقدامات هر استان و شهرستان مشخص شود تا به اهدافی چون تحقق اشتغال مورد نظر و رسیدن به وضعیت مطلوب برسیم.

وی با بیان اینکه مشابه این کار تا به امروز صورت گرفته با این تفاوت که در این طرح به یک اجماع جمعی خواهد رسید، تصریح کرد: این طرح استانداری، نمایندگان مجلس، تشکل‌ها، فعالان حوزه‌های مختلف را در برمی‌گیرد به طوری که به یک اجماع نسبی برسیم.

جنابی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها یادآور شد: با استفاده از ظرفیت‌های کشور می‌توان مشکلات کشور را حل کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم مبنی بر ارائه گزارش صادقانه مسئولین به مردم خاطرنشان کرد: وزارت صمت گزارش عملکرد سه ماهه منتشر کرده است.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت با بیان اینکه از مهندس شانیان درخواست داریم که تلاش کند از ظرفیت و هم فکری همکاران سازمان صمت استان بهره‌مند شود که جز با همدلی و هم افزایی به نتیجه مورد نظر نخواهد رسید، گفت: ما باید دغدغه‌ها و مسائل فعالین حوزه صنعت، معدن و تجارت را دغدغه خود بدانیم و برای حل آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات