خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد
همدان-مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در سطح استان همدان مبلغ ۶۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات مرابحه و قرض الحسنه به افراد متقاضی با شرط ایجاد اشتغال واگذار شده است.
کد خبر: ۹۴۱۱۱۲۹
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی قراباغی در کارگروه اقتصادی و زیربنایی تویسرکان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به گستردگی زمینه فعالیت‌های بسیج سازندگی اظهار داشت: همکاری و هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و بسیج سازندگی باعث افزایش راندمان و اثر بخشی کار خواهد شد.

وی تصریح کرد: بعد از فرمان تشکیل بسیج سازندگی توسط مقام معظم رهبری، این سازمان با جدیت کار خود را شروع کرد و هم اکنون نیز با قدرت بیشتری در عرصه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی فعالیت خواهد داشت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به طرح‌های اشتغالزایی با اعطای وام‌های اقتصاد مقاومتی گفت: در سطح استان همدان مبلغ ۶۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات مرابحه و قرض الحسنه به افراد متقاضی با شرط ایجاد اشتغال واگذار شده است.

وی ادامه داد: از این مبلغ سهم شهرستان تویسرکان حدود ۵ میلیارد تومان بوده که بالغ بر ۳۵۰ کارگاه اشتغالزا در عرصه‌های مختلف با بیش از ۷۵۰ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

علیرضا اسماعیل‌بیگی، معاون فنی عمرانی فرمانداری شهرستان تویسرکان نیز در ادامه ضمن گرامیداشت ایام الله فجر و یاد امام راحل و شهدای انقلاب گفت: آنچه از بسیج سازندگی سراغ داریم کار جهادی و فعالیت جهادی است.

مسعود بیات مسئول سازندگی سپاه ناحیه تویسرکان نیز در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج سازندگی در سال جاری پرداخت و با اشاره به طرح جابجایی روستای برفیان که  از سیل ۹۸ آسیب دیده بود، افزود: فعالیت‌های بسیج سازندگی در زمینه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی، بهداشت و سلامت، فرهنگی و معنویت‌افزایی، اقتصادی و اشتغالزایی است.

در بخش دیگر این جلسه نیز دستگاه‌های اجرایی به فعالیت‌ها و هم‌افزایی‌های صورت گرفته با بسیج سازندگی تویسرکان از جمله فعالیت بسیج کشاورزی با مدیریت جهاد کشاورزی، بهسازی گلزار با همکاری بنیاد شهید، حفظ و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی با همکاری دستگاه‌های مربوط، تنظیم بازار و توزیع اقلام ضروری با همکاری اداره صمت، پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات