در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزارشد؛

اجلاسیه ۲۴۰شهید شهرستان فارسان

افتتاحیه اجلاسیه ۲۴۰ شهید شهرستان فارسان با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم ، جمعی از مسئولین کشوری و استانی ، ایلات و طوایف مختلف شهرستان فارسان در مصلای شهر فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۱۱۶۹
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری،سردار شکارچی، مسئول فرهنگی وتبلیغات نیروهای مسلح در این مراسم اظهار کرد :امروز این توفیق نصیبمان شد که در جمع پر شور مردم شهید پرور شهر فارسان شاهد برگزاری افتتاحیه ۲۴۰ شهید این شهرستان باشیم.

سردار شکارچی برنامه‌های اجرایی تدوین شده مسئولین شهرستان را نشان دهنده برگزاری یک اجلاسیه باشکوه و فاخر در شهرستان دانست و افزود: این اجلاسیه یکی از بهترین اجلاسیه خواهد بود.

مسئول فرهنگی وتبلیغات نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهرستان فارسان وقوم بختیاری به فداکاری و شجاعت این قشر عظیم در دفاع مقدس ، گفت: این مردان دلاور و شجاع در زمان جنگ تحمیلی از مرزهای کشور دفاع کردند و امروز با حضورشان در این اجلاسیه ی باشکوه یاد و نام شهدا را گرامی داشتند .

 وی ضمن قدردانی وتشکر از خانواده های معظم شهدا گفت: خاک چادر مادران شهدا، سرمه چشم ماست ،و بر دستان پینه بسته ی غیور مردان عشایر، این دلاور مردان مرز نشین بوسه میزنیم .

وی افزود : مردم ایثارگر ،پرشور ،از خود گذشته و شجاعی در این مرز وجود دارند ،که تا حضور حضرت بقیه الله العظم این کشور را از هر گونه گزندی مصون خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار