ساری-نماینده ولی فقیه در سپاه گفت:روحانیت و همه آن‌هایی که دل در گرو انقلاب دارند باید به گونه‌ای جهاد تبیین کنند که حمله دشمن خنثی شود.
کد خبر: ۹۴۱۱۲۰۰
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در آستانه ۴۳ سالگرد فجر انقلاب؛ همایش بزرگداشت ۶۵۰ شهید روحانی و طلبه شمال کشور با حضور آیت الله لائینی " نماینده، ولی فقیه در استان مازندران"، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حاجی صادقی " نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران "، روحانیون و طلبه‌های استان‌های شمالی و خانواده‌های معظم شهدای جامعه روحانیت، شامگاه دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مصلی بزرگ امام خمینی ره شهرستان ساری برگزار شد.

روحانیت با تبیین مجاهدانه می تواند حمله‌های دشمن را خنثی کند
حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی در حاشیه این مراسم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای روحانیت با بیان اینکه شهدا حق حیات بر ما دارند، گفت:شهید فقط زنده نیست بلکه زنده کننده هم است و مجالس شهید احیاگر است و تنور انقلاب را روشن‌تر و شتاب آن را بیشتر می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با قدردانی از همه برگزارکنندگان مجالس شهدا، افزود: ما با وفاداری به شهدا و با بهره گیری از حیات شهدا باید راه آنان را با قدرت ادامه بدهیم.

حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جهاد تبیین تصریح کرد: حضرت آقا در سال‌های قبل از تبیین و بصیرت گفتند، اما امروزه فرمان جهاد تبیین میدهند یعنی روحانیت و همه آن‌هایی که دل در گرو انقلاب دارند باید به گونه‌ای جهاد تبیین کنند که حمله دشمن خنثی شود.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران، تاکید کرد: دیروز روحانیت در دفاع مقدس، و امروز روحانیت با تبیین مجاهدانه و بابصیرت افزایی همراه با مقابله با حمله‌های دشمن میتواند تنور جهاد را روشن نگه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها