فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع):

بیش از 10 عنوان برنامه در دهه فجر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) از برگزاری بیش از 10 عنوان برنامه در دهه فجر به همت سپاه ناحیه امام هادی (ع) خبر داد و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از جمله این برنامه‌ها دانست.
کد خبر: ۹۴۱۱۲۲۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ علی شعبانی، فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: دهه فجر ایام مبارکی است که نسل جدید باید از دستاوردهای آن آگاه شوند؛ آن‌ها می‌توانند از فداکاری‌های و ایثارگری‌هایی که اوایل انقلاب صورت گرفته درس بگیرند.

بیش از 10 عنوان برنامه در دهه فجر برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه امسال به دلیل قرارگیری در پیک ششم کرونا و عدم برگزاری برخی برنامه‌ها به‌صورت حضوری و تجمیعی، باید نقش پررنگی در آگاه‌سازی جوانان در فضای مجازی داشته باشیم، مطرح: بسیجیان خادمان ملت هستند و بسیج همواره در سربلندی، پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی حضوری مؤثر داشته است. نقش مؤثر بسیجیان در مقابله با کرونا و جان‌فشانی در این راه نشانگر همین موضوع است.

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) از برگزاری بیش از 10 عنوان برنامه در دهه فجر خبر داد و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری نشست‌های مجازی روشنگری و بصیرتی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و یادواره شهدا در بستر فضای مجازی، برپایی نمایشگاه عکس دستاورد‌های انقلاب، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری رژه موتوری و خودرویی، راه‌اندازی ایستگاه سلامت در سطح شهر را از جمله این برنامه‌ها دانست.

سرهنگ شعبانی در پایان توزیع ماسک و دستکش رایگان، ضدعفونی معابر و مکان‌های عمومی و توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان را از دیگر خدمات بسیج در زمینه مقابله با ویروس کرونا در دهه فجر برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیجیان در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند تا به حول قوه الهی به‌زودی شاهد نابودی و ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس باشیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار