خبرهای داغ:
جلسه قرارگاه دانشجویی علم الهدی استان سمنان به میزبانی دانشگاه سمنان و با حضور روسای دانشگاه ها و مراکز عالی استان و همچنین سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان و محمدامین بخشیان فرمانده بسیج دانشجویی استان سمنان در سالن جلسات میثاق دانشگاه سمنان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۱۱۲۲۵
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،در آغاز این نشست حجت الاسلام و المسلمین کهساری مسئول نهادرهبری استان سمنان استفاده از ظرفیت خوب و موثر شهدارا برای تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی امری حیاتی و ضروری دانست و افزود:بهره گیری از این ظرفیت والای الهی باید مورد تاکید و تایید همه مردم جامعه قراربگیرد.
وی در ادامه قشر دانشجویی را به استفاده از ظرفیت اردوی معنوی وفرهنگی راهیان نور فراخواند وگفت این اقدام برای دانشجویان و محصلان بسیار مطلوب و مفید خواهد بود.

درادامه سرهنگ‌ خالقیان جانشین قرارگاه علم الهدی استان سمنان بااشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب مبنی برتاکید بر مقولات فرهنگی و معیشتی، همدلی و همراهی مسئولان دانشگاهی و همه اساتید را برای استفاده از برکت شهدا و فرصت راهیان نور به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی سال می تواند تا حد زیادی جامعه را در حوزه فرهنگ ارتقا دهد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید سلیمانی گفت:طبق فرموده این شهید عزیز همراه شدن با انقلاب و تعهد به جایگاه ولایت ثمره و نتیجه ای جز شهادت ندارد و هرکس عمل نماید گویا با شهادت از دنیا رفته است.دکتر نصیری رئیس دانشگاه سمنان و فرمانده قرارگاه علم الهدی افزود:در حال حاضر شرایط خاص و ویژه ای در دانشگاه ها حاکم گردیده است ودراین سالهای شیوع کرونا معادلات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دچار تحولات بزرگی شده است.

وی در پایان آمادگی همه جانبه دانشگاهیان استان را برای برپایی جریان راهیان نور اعلام و این مراکز را همراه بسیج دانشجویی دانست.

همچنین محمد امین بخشیان فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان ضمن تقدیر و تشکراز همه دانشگاهیان و حمایت روسای دانشگاه در استان همراهی ایشان در قالب قرارگاه علم الهدی در مسیر اجرای اردوی راهیان نور مطلوب دانست و اظهارداشت:امید است امسال هم بعد از گذشت ۲سال توقف این جریان فرهنگی مانند سالهای گذشته در کنارهم اردویی پرشور و تاثیرگذار برگزار نماییم.

دبیر قرارگاهدعلم الهدی در ادامه به بیان و تشریح ابلاغیات و مصوبات سال جدید برای اجرای اردوی راهیان نور پرداخت و مقرر شد تمامی تصمیمات بصورت مصوب صورتجلسه و به تمامی مراکز عالی و اعضای قرارگاه ابلاغ گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها