خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسيج دانشجويي استان سمنان:

شهدا الگوی نسل جوان در جهاد تبیین /ثمره راهیان نور هویت بخشی و امید آفرینی به جامعه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان در جمع زائران سرزمین های نور استان خوزستان گفت:شهدا با تاسی از ائمه معصومین (ع) الگوی بارز جهاد تبیین برای نسل جوان هستند.
کد خبر: ۹۴۲۰۷۵۵
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
شهدا الگوی نسل جوان در جهاد تبیین /ثمره راهیان نور هویت بخشی و امید آفرینی به جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛حجت الاسلام فرزین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان تقارن سفر راهیان نور دانشجویی با اعیاد شعبانیه را فیض معنوی عنوان کرد و ابرازداشت:شهدا ی ما با اقتدا به انبیاء و اولیاء الهی راه درست را انتخاب کردند و طبق آیه اولئک الذین هدی الله وبهداهم اقتده، بعد از اینکه خون پاک امام حسین(ع) در بیابان های کربلا به ناحق ریخته شد امام سجاد(ع) جهاد تبیین را برای روشنگری این قیام آغاز کرد و توانست به روش های مختلف از جمله اشک و گریه و خطبه خوانی و دعا و مردم را متوجه کندکه جز در سایه اطاعت از معصومین واهل بیت نمیتوانند مسیر سعادت و خوشبختی خود را انتخاب کنند.
وی افزود:آنانی که امام راخارجی میدانند بلکه خود خارج شده از دین هستند واگر کسی دراین مسیرروشنگری ساکت بماند جای شهید وجلاد عوض میشود شهدا هم با اقتدا به ائمه معصومین(ع) این راه را ادامه دادند راوی نور شدند و دانشجویی که در این مسیر گام بر می دارند این  توفیقی است از جانب خدا و شهدا که بتوانند مسیری که ائمه به ما یاد دادند رو ادامه بدیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد:ما نیز همچون امام سجاد(ع) می بایست سبک زندگی و مرام شهداو ولایت مداری و ایثارگری آنان را تبیین کنیم و خواسته های امام انقلاب را درمبارزه بامافیای اقتصادی روز که کمرشکن تولید داخلی است نقش اساسی داشته باشیم و دنباله رو کسانی باشیم که با چشمانی باز وبا بصیرت راهشون رو انتخاب کردند وازنسیم الهی جان گرفتند .
در ادامه حجت‌الاسلام فرزین به ثمرات سفر راهیان نور اشاره کرد و افزود:سوغاتی معنوی راهیان نور آشنایی با مرام و معرفت شهدا وادامه راه آنان است.
وی همچنین با تاکید بر اهداف این رويداد بزرگ فرهنگي تصریح کرد:اهداف این سفر معنوی شامل:معرفی الگو ها و اسطوره های ارزشی دفاع مقدس برای نسل حاضر،تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان دوران دفاع مقدس با نسل جوان امروز ،تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی و اعتماد سازی برای نسل جوان است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت:جوان امروز با دیدن رشادت های جوانان دیروز ،باهویت بخشی به تاریخ همراه با موفقیت خویش می نازد و در مقابل جریان های نا امید کننده مقاوم می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها