مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان:
مسئول نمایندگی ولی فقيه در ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در سالروزوفات حضرت خدیجه(س)گفت:عظمت مقام ایشان همین بس که از میان تمام بانوان اهل بهشت پس از دختر والامقامش حضرت زهرا(س)ایشان و حضرت مریم و آسیه برترین و والاترین هستند و حضرت خدیجه(س) بانوی بهشت و الگویی برای زنان عالم است.
کد خبر: ۹۴۲۵۱۱۵
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

حضرت خدیجه(س) بانوی بهشت و  الگویی برای زنان عالم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام فرزین مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج با گرامیداشت سالروزوفات حضرت خدیجه(س)ابراز داشت:حضرت خدیجه سلام الله علیها اولین بانویی بود که به رسول اکرم (ص)ایمان آورد و در 25 سال زندگی مشترک خدمات بسیاری برای دین اسلام انجام داد و  حمایت های مالی،روحی و عاطفی و تصدیق و تایید پیامبر در روزگاری که هیچ کس تائیدش نمی کرد و یاری ایشان در برابر آزار مشرکان  از جمله مجاهدت های این بانوی بهشت است.

حجت الاسلام فرزین افزود :حضرت خدیجه(س) هم در دوران جاهلیت و هم پس از بعثت دارای فضائل اخلاقی و کمالات معنوی بوده است و در جامعه خود به عنوان یک الگوی زن برتر تاثیر خاصی در گسترش صفات نیک انسانی دارا بود . 
وی با تاکید بر نقش و مقام والای حضرت خدیجه(س)گفت:ایشان از 4زن نمونه ای  است که به  رهبر آسمانی توجه و یاری کردند و به همین دلیل نمونه شده و در راه پیشبرد اهداف رهبری جامعه مایه گذاشتند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحيه دانشجویی استان سمنان با اشاره به شرایط امروز جامعه اسلامی ابراز داشت:امروز جامعه اسلامی نیز باید به یاری رهبری جامعه بشتابد و وظیفه عمومی جوامع اسلامی ملت ها و آحاد مردم مسلمان و روزه داری که در این راه رهبری الهی را یاری دهند.
وی تصریح کرد: آسیه همسر فرعون در کاخ بود ولی فکر کاخ نبود مانع از قتل حضرت موسی (ع)شد حضرت موسی در مقابل تهمت های مردم مقاومت کرد ولی رهبری الهی راترک نکرد و حضرت فاطمه (س)در حمایت از رهبری جامعه شهید شد و حضرت خدیجه (س)خود و اموال خودرا وقف پیامبر و دین اسلام کرد و این چنین بود که نسل رسالت و امامت از ایشان ادامه دار شد و توفیق بالاتر است که یک زن نسل رسالت باشد و به جایی برسد که امام سجاد(ع)در مسجد شام که خودرا معرفی می کرد فرمود من پسرخدیجه هستم در زیارت کربلا می گوییم حسین جان توکسی هستی که مادرت خدیجه است.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها