خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۰

همدان-سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۱۱۲۸۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیالٍ عشر

«دهه فجر آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد.» امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

ملت رشید ایران!

مردم انقلابی استان همدان!

انقلاب اسلامی شما مردم بزرگ در حالی وارد چهل و چهارمین سال حیات طیبه خود شده است که پرتو درخشان و گرمابخش آن، جغرافیای کشور عزیزمان را درنوردیده و جهان اسلام و آزادی‌خواهان عالم را بهره‌مند ساخته است.

قطعاً قرن جدید شاهد درخشش انوار خورشید اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه)، با رهبری‌های حکیمانه خلف شایسته‌اش، حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، خواهد بود.

به فضل الهی این انقلاب عزیز و عظیم، به رغم دشمنی‌های استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ، پایه‌گذار تمدن نوین اسلامی در سراسر جهان به پرچم‌داری صاحب اصلی انقلاب، حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) خواهد بود.

با یاد امام عزیز و همه شهیدان، این ایام خجسته را به محضر علمدارِ عصرِ ظهور و اُسوه اخلاص و جهاد، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و آحاد ملت قهرمان ایران به ویژه مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان همدان تبریک عرض می‌کنیم و همگان را به مشارکت جدی در ساختن کشور و جهاد همه جانبه دعوت می‌کنیم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات