خبرهای داغ:
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند خبر داد

برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال با شعار جشن ملی ۱۴٠٠

نهاوند-سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: شعار امسال دهه مبارک فجر جشن ملی ۱۴٠٠ است و ما به دنبال این هستیم که یک نشاط و شوری در مردم به وجود آوریم.
کد خبر: ۹۴۱۱۱۳۳
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر بحیرایی در جمع خبرنگاران شهرستان نهاوند اظهار داشت: بیشترین رویدادها در کشور ما بحث دهه فجر است، امسال هم با توجه به مبحث کرونا و این بیماری همه‌گیر، مردم ما نیازمند شور و نشاط مضاعف هستند و مشکلاتی که در یکی دو سال اخیر گریبانگیر مردم ما شده است به نوعی باید کمرنگ‌تر شود که نقش رسانه‌ها و تاثیرپذیری شبکه‌های اجتماعی بین نسل نوجوان و جوان و همچنین در نهاوند که بیشترین فعالیت و تلاش هم از حوزه رسانه اداره می‌شود بسیار کارآمد و تاثیرگذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: کمیته فرهنگی و هنری و کمیته فضای اجتماعی به ارشاد محول شده که اصحاب رسانه قسمتی از این کمیته محسوب می‌شوند و بیشترین فعالیت این کمیته‌ها در فضای مجازی است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند ابراز داشت: این کمیته‌ها رویکردهایی دارند، که از اصحاب رسانه می‌خواهیم که این بخش‌ها را پررنگ نشان دهند، معرفی برنامه‌های مرتبط با انقلاب اسلامی و بازخوانی خاطرات رجل سیاسی تاریخ اسلامی است، و همچنین یکی از بخش‌هایی که می‌شود آن را پر رنگ نشان داد همین دشمنی‌های غربگرایان است که می‌خواهند عظمت انقلاب اسلامی را ضعیف نشان دهند.

وی با بیاان اینکه در این ایام بیشتر از همیشه به دنبال نشر محتواهای مذهبی در فضای مجازی باشیم، افزود: اصحاب رسانه هم می‌توانند با خانواده‌های شهدا دیدار داشته باشند و لوگوی کانال‌های خبری خود را به دهه مبارک فجر مزین کنند.

بحیرایی با تأکید بر اینکه ایجاد شور و نشاط اجتماعی مردم را محوریت کارها قرار دهید، گفت: زحمات مسئولین و نهادهای انقلابی را برای مردم به تصویر بکشید، در نقطه مقابل خیانت‌هایی که نظام شاهنشاهی و پهلوی به مردم داشته‌اند، می‌تواند محور دیگری از برنامه‌های اصحاب رسانه باشند.

وی با اشاره به نقش به سزای رسانه‌ها گفت: نقش رسانه‌ها و اصحاب رسانه بسیار تاثیرگذار است، شما می‌توانید جایگاه خود را در این ایام کارآمدتر و پر رنگ‌تر نشان دهید و با ارتباط برقرار کردن با نوجوانان و جوانانی که دهه‌های اخیر را درک نکردند، با آگاهی دادن و ارائه برنامه‌های انقلابی و مذهبی ارتباط خوبی را به وجود بیاورید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند بیان کرد: شعار امسال دهه مبارک فجر جشن ملی ۱۴٠٠ است و ما به دنبال این هستیم که یک نشاط و شوری در مردم به وجود آوریم که مشکلات گذشته و ورود ویروس کرونا که باعث شد زندگی مردم مختل شود از بین برود.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جُنگ شادی، با حضور هنرمندان استان لرستان شامل استندآب و اجرای موسیقی، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، عصر شعر و خاطره، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب و اهدا کتاب به مراکز فرهنگی از جمله این برنامه‌ها است.

بحیرایی عنوان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی، نمایشگاه عکس، تجلیل از فعالان عرصه هنر در انقلاب، رونمایی از کتاب، اکران فیلم‌های سینمایی، توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی بین کانون‌های فرهنگی و هنرمندان، افتتاح آموزشگاه موسیقی و دفتر مفاخر و مشاهیر نهاوند، آذین‌بندی و ارسال پیامک به جامعه هدف، جشن فجر در روستای شعبان، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در سطح ۶٠ کانون و ویژه برنامه جشن انقلاب از دیگر برنامه‌ها است.

برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال با شعار جشن ملی ۱۴٠٠

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات