خبرهای داغ:
سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند خبر داد

اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه طی ایام دهه فجر در نهاوند

نهاوند-سرپرست فرمانداری نهاوند از اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه طی ایام دهه فجر در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۱۳۱۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر سلگی امروز در دیدار اعضا شورای اداری با امام جمعه نهاوند، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افق‌ها را روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نورباران کرد، اظهار داشت: دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ ورسای اسلام بود.

وی با بیان اینکه اعتلای نظام و دولت مرهون اتحاد و همدلی مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و همراهی آحاد ملت عزیز ایران اسلامی است، عنوان کرد: در شهرستان نهاوند نیز مدیران و مردم همراه ولایت، نظام و دولت بوده و در راستای پیشرفت نهاوند گام بر‌می‌دارند.

سرپرست فرمانداری نهاوند بیان کرد: از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا به امروز که۴۳ سال می‌گذرد هجمه‌های بسیاری علیه ایران عزیزمان شکل گرفت اما خوشبختانه به بر‌کت خون شهدا همه این همجه‌ها خنثی شده است .

وی گفت: در طول این ۴۳ سال دستاوردهای بسیاری اعم از سیاسی،  اجتماعی،  فرهنگی ،اقتصادی ، نظامی ،پز‌شکی و... داشته‌ایم که این پیشرفت‌ها و دستاوردها را مرهون زحمات دانشمندان و بزرگان و فرزندان ایران اسلامی هستیم.

سلگی با بیان اینکه دهه‌ فجر فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی ایران است ،اظهار داشت: هر ساله در ایام دهه مبارک فجر در کشور پروژه‌هایی کلنگ زنی و یا افتتاح می‌شوند که شهرستان نهاوند از این قاعده مستثنا نیست.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ برنامه در ایام دهه فجر در شهرستان برنامه‌ریزی شده است، افزود: در شهرستان نهاوند ۵۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۴۱ میلیارد و ۸٠۷ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد، ۴۱ پروژه با اعتبار ۱۳۷ میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان افتتاح و ۱۲ پروژه با اعتبار ۵ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: به زودی شاهد احداث دو پروژه گاو داری ۲ هزار راسی و ۶ هزار راسی در شهرستان نهاوند خواهیم بود که برای ایجاد اشتغال موثر خواهند بود.

وی افزود: در بخش معادن دو پروژه فرآوری  دولومیت و تولید شمش منیزیم را در دست اقدام داریم که در پایان سال فاز اول پروژه فرآوری دولومیت با اشتغال زایی ۷۵ نفر به بهره برداری می‌رسد که همه این پروژه‌ها باعث ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در شهرستان می‌شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار