فرمانده سپاه رامسر:

ایام الله دهه فجر نشان دهنده صلابت و ایستادگی ملت است/ برگزاری ۵۷۰ برنامه در رامسر

ساری- فرمانده سپاه رامسر از برگزاری ۸۶ عنوان و ۵۷۰ برنامه متنوع در دهه فجر خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی همه برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۱۳۵۶
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

ایام الله دهه فجر نشان دهنده صلابت و ایستادگی ملت است/ برگزاری ۵۷۰ برنامه در رامسر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر در نشست خبری ه به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد، ضمن تبریک این ایام الله، از برگزاری ۸۶ عنوان و ۵۷۰ برنامه متنوع در دهه فجر خبر داد و گفت:  با توجه به شرایط کرونایی همه برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

سرهنگ خمسیه از افتتاح ۷ خانه محروم هم در ایام الله دهه فجر خبر داد و افزود:  ۹ سری جهیزیه به ارزش ۲۱۶ میلیون تومان به نوعروسان اهدا خواهد شد.

فرمانده سپاه رامسر از توزیع بیش از ۴هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌ها هم اشاره کرد و یادآور شد: اجرای طرح کوثر، نشست‌های تحکیم بنیان خانواده و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و مسابقات ورزشی و... ازدیگر برنامه‌های این ایام الله است.

سرهنگ خمسیه در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه ایام الله دهه فجر  بیانگر صلابت و  ایستادگی ملت است، خاطرنشان کرد: دهه فجر یک پیام برای جهانیان دارد که  ملت تا پای جان ایستاده و اجازه تعدی  به هیچ دشمنی را نمی‌دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار