فرمانده سپاه رامسر:

غیرت دینی از دستاورد‌های مهم انقلاب است/ بصیرت مردم موجب استمرار اهداف انقلاب شد

ساری-سرهنگ خمسیه با اشاره به اینکه مکتب ما انقلاب اسلامی و بر اساس آموزه‌های دینی است، گفت:غیرت دینی از دستاورد‌های مهم انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۱۱۷۸۴
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

غیرت دینی از دستاورد‌های مهم انقلاب است/ بصیرت مردم موجب استمرار اهداف انقلاب شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در ایام الله دهه فجر مراسم بزرگداشت شهید والامقام هاشم باقر هاشمی با حضور سرهنگ خمسیه فرمانده سپاه و خانواده های معظم شهدا و مردم انقلابی و همیشه در صحنه  در فضای باز در محوطه منزل این شهید والا مقام با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری برگزار شد .

سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر  در این مراسم گفت: خانواده‌های شهدا با قریب به ۳۵ سال صبر، استقامت، ایستادگی و صلابت پای آرمان‌های شهدا ایستادند.

سرهنگ خمسیه  افزود: مکتب ما انقلاب اسلامی و بر اساس آموزه‌های دینی است و وصیت نامه شهید حکمت و آرمان است.

فرمانده سپاه رامسر ادامه داد: زمانی که حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید مقام معظم رهبری از مکتب حاج قاسم یاد کرد و وقتی شهید در وصیت نامه اش نام رهبری و ولایت را می‌آورد و خانواده و فرزندان را رها میکند بصیرت شهید است.

سرهنگ خمسیه با  با تاکید بر اینکه رزمندگان با شناخت از توطئه‌های دشمنان که برای از بین بردن اسلام و انقلاب آمده بودند با آن‌ها مقابله کردند گفت: تلاش دشمنان این بود عزت نفس و اراده را از مردم ما بگیرند و در شرایط خفقان بصیرت مردم ما سبب حفظ دین و اعتقادات شد.

فرمانده سپاه رامسر اضافه کرد:پس از انقلاب اسلامی با دستاورد‌های عظیم که برگرفته از عزت و فطرت بود مردم تشنه عدالت، انسانیت، دین و دیانت بودند و با نهضت بزرگ اسلامی بیش از چهار دهه شاهد عزت و اقتدار هستیم که ۴۳ سال کشور ما مورد تهدید و جنگ و درگیری قرار گرفت و فراز و نشیب‌ها و سختی‌های بزرگی را پشت سر گذاشتیم و سختی‌های زیادی را تحمل کردیم.

غیرت دینی از دستاورد‌های مهم انقلاب است/ بصیرت مردم موجب استمرار اهداف انقلاب شد

سرهنگ خمسیه یادآور شد: در دوران قبل انقلاب کشور ما به بیگانگان وابسته بود و اجازه رشد و شکوفایی به مهندسان و افراد داخل کشور را نمیدادند و به حرمت خون پاک شهدا انقلاب اسلامی سبب شکوفایی و بروز استعداد‌های نظامی و دفاعی شد.

به گفته سرهنگ خمسیه  استقلال آزادی جمهوری اسلامی جزء اهداف است و بعد دوران هشت سال جنگ تحمیلی عظمت، عزت و بصیرت موجب استمرار اهداف انقلاب اسلامی شد.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ملت بصیر هر جایی که انقلاب اسلامی مورد تهدید بود بلافاصله حضور پیدا کردند و پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند.

غیرت دینی از دستاورد‌های مهم انقلاب است/ بصیرت مردم موجب استمرار اهداف انقلاب شد

سرهنگ خمسیه با بیان اینکه افتخار شهدا روحیه جهادی و انقلابی بود و انقلاب اسلامی در طول چهل سال با روحیه مجاهدت ایستادگی کرد و خار چشم دشمنان شد، تصریح کرد: دشمن تلاش میکند با دروغ و فریب غیرت دینی و روح امید را از ملت بگیرد و ترس دشمن از قدرت ملت ماست.

فرمانده سپاه رامسر در پایان سخنان خود تاکید کرد: درسی که از شهدا میگیریم راه و رسم شهدا تمام شدنی نیست و وعده خدا و حق است و مدیون شهدا و خانواده‌های معظم شهدا هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار