خبرهای داغ:
در پیامی؛

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی درگذشت آيت الله صافي گلپايگاني را تسلیت گفت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني (قدس سره) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۱۱۳۶۱
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني (قدس سره) را تسلیت گفت.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی درگذشت آيت الله صافي گلپايگاني را تسلیت گفت

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم
خبر درگذشت شيخ المراجع فقيه اهل البيت(عليهم السلام) حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني (قدس سره)، باعث ناراحتی عمیق و اندوه فراوان شد. ایشان بيش از سي سال از عمر با بركت خویش را همراه با مرجعيت سپری کردند و چون چراغی در بسیاری از حوادث سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، روشنایی بخش و امیدآفرین بودند.

این مرجع عالیقدر با روشن بيني، تیزبینی و مهرباني به تشويق فعاليت هاي ديني و اجتماعي و انكار ناراستي هاي فكري و عملي مي پرداخت و همواره مصالح اسلام و انقلاب را در امور اولویت می داد. دفاع قوی و غنی، علمی و فکری ایشان از تشیع، چهره ای مثال زدنی از این عالم ربانی ساخته بود که فقدان این چهره، ثلمه ای بزرگ به پیکره علوم دینی و اسلامی به حساب می آید. دفاع از انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، مشی ثابت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني بود.

حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني (قدس سره) که سابقه ای درخشان در دفاع از استقلال حوزه های علمیه داشت، از فعالیت های سیاسی و اجتماعی نیز غافل نبود و با حضور در شورای نگهبان قانون اساسی در سالهای آغازین انقلاب اسلامی ایران، وزانت فقهی و حقوقی ویژه ای برای این شورا به ارمغان آورد.

اینجانب رحلت آن فقيه رباني را به ولي الله الاعظم عجل الله تعالي فرجه الشريف و مراجع معظم و حوزه هاي علميه و ارادتمندان و مقلدان و فرزندان بزرگوار و خانواده محترمش تسليت مي گويم و براي روح آن فقيه سترگ حشر با اولياي معصوم را از درگاه خداي منان طلب می نمایم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین

ارسال نظرات
آخرین اخبار