خبرهای داغ:

350 برنامه دهه فجر در نایین اجرا می‌شود

فرمانده بسیج نایین با ذکر 350 برنامه آماده شده جهت اجرا در سطح شهرستان ،نواختن زنگ انقلاب در مدارس و کارخانجات ، عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا ، نور افشانی در شب 22 بهمن و برنامه های متعدد میز خدمت در محلات مختلف شهرستان برای پاسخگویی به مطالبات مردمی با همکاری و حضور دستگاههای اجرائی را از دیگر برنامه های این دهه برشمرد.
کد خبر: ۹۴۱۱۴۶۹
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین " در آستانه ورود به دهه فجر انقلاب اسلامی ، فرمانده بسیج نایین طی نشست خبری با اصحاب رسانه ،برنامه های اجرائی برنامه ریزی شده در این ایام را تشریح نمود.

سرهنگ دوم پاسدار محمد حسین الیاسی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین در ابتدای سخنانش با تبریک چهل و سین سالگرد پیروزی انقلاب  گفت :هدف اصلی دشمن در مبارزه با انقلاب و خصوصا در حال حاضز ، تصویر سازی غلط از ایران برای دنیا و خصوصابرای نسل جوان و نوجوان ماست تا در اذهان عمومی گذشته انقلاب را سیاه نشان داده و آینده آن را تاریک بنمایاند.

سرهنگ الیاسی با اشاره به راه اندازی جنگ شناختی دشمن بر کشور ما گفت: دشمن در جنگ شناختی روی فهم مردم کار می کند و برای ما واقعیت سازی می نماید، برای جامعه حقایق را سیاه نمایی نموده و حقایق را وارونه و آن گونه که می خواهد جلوه می دهد.

وی در ادامه گفت: قشر وسیعی از جمعیت  شناخت کافی از انقلاب و جریانات آن ندارند و دشمن با جنگ شناختی روی فهم مردم کار کرده و نیروی خودی ای که در کنار ماست ، بدون حذف فیزیکی به سادگی به نیروی دشمن تبدیل می شود ، این است که حضرت آقا این روزها به جهاد تبیین ،تاکید فراوانی دارندو در سخنرانی  متعدد به آن می پردازند.

سرهنگ الیاسی با اشاره به اینکه جنگ شناختی کار بسیار دشواری است گفت : نقش رسانه ها در این مقوله بسیار مهم و حساس است و اصحاب رسانه وظیفه خطیری برعهده دارند. 

وی به گوشه ای از دوران رژیم پهلوی پرداخت و ضمن برشمردن برخی از پیشرفتها بعد از انقلاب گفت :ارائه بیان دستاوردهای نظام و انقلاب به جوانان ، یکی از راههای مهم مقابله با این هجمه دشمن است که باید مدام به مردم گفته شود.

وی در ادامه ضمن قرائت روز شمار دهه فجر 1400 ، به تشکیل جلسات و کمیته های20 گانه تشکیل شده جهت اجرای برنامه ها اشاره کرد و گفت : گلباران تمثال حضرت امام(ره) ،همراه با برنامه های معنوی زیارت ، سخنرانی ومیثاق با شهیدان در روز 12 بهمن ،آغار رسمی برنامه های دهه فجر است که در محل امامزاده سلطان سید علی (ع) نایین همزمان با سالوز ورود امام به میهن، برگزار می گردد.

فرمانده بسیج نایین با ذکر 350 برنامه آماده شده جهت اجرا در سطح شهرستان ،نواختن زنگ انقلاب در مدارس و کارخانجات ، عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا ، نور افشانی در شب 22 بهمن و برنامه های متعدد میز خدمت در محلات مختلف شهرستان برای پاسخگویی به مطالبات مردمی با همکاری و حضور دستگاههای اجرائی را از دیگر برنامه های این دهه برشمرد.

وی برپایی جشنهای محله محور و مسجد محور در شهرهای نایین ، بافران و انارک را ازدیگر عناوین برنامه عنوان نمود و برگزاری محافل قرآنی دهه فجر در حسینیه ها و مساجد، اجرای تئاتر های متنوع ، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ،برگزاری شب شعرآیینی، مسابقات فرهنگی و ورزشی ، پیاده روی خانوادگی ، اردوهای جهادی ، رزمایش های کمک مومنانه و پویش های مختلف درفضای مجازی را از جمله برنامه های این ایام عنوان رد که اجراء می گردد.

وی فضا سازی فرهنگی تبلیغی شهری با استفاده از لوازم تبلیغاتی مانند پرچم ، بنر، تراکت ، پوستر  ... رااز برنامه های مشهود برشمرد  و افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی را در راستای کمک به قشر ضعیف وآسیب پذیر از دیگر برنامه ها برشمرد.

در پایان نشست خبری سرهنگ الیاسی از عموم مردم و بسیجیان و همچنین ازشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، مسئولین ، ادارات و نهادهایی که در برپایی برنامه های متعدد ناحیه مقاومت بسیج نایین همکاری می نمایند تقدیر و تشکر د.   

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار