فرمانده سپاه شهرستان دیّر:

چهل و سومین سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی این ملت همیشه در صحنه است

جناب سرهنگ سلیمانی گفت:ایام پیروزی انقلاب، یادآور به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت بزرگ ایران در برابر حاکمیت ظلم و فساد و طلوع نور، آزادی و عدالت و نشأت گرفته از نهضت سیدالشهدا (ع) و بر مبنای حمایت از مظلومین و مبارزه علیه استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۴۱۱۵۳۰
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰

چهل و سومین سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی این ملت همیشه در صحنه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر،سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی فرمانده سپاه شهرستان دیّر  در گفت و گو با خبرگزاری بسیج  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب،شهیده سمنبر عالی پور اولین شهید زن استان بوشهر، شهید احمد حیدری اولین شهید انقلاب در بندر دیّر و سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، فرارسیدن ۱۲ بهمن ماه آغاز ایام الله دهه مبارک فجرافزود: دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت غیور ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

سرهنگ سلیمانی گفت:ایام پیروزی انقلاب، یادآور به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت بزرگ ایران در برابر حاکمیت ظلم و فساد و طلوع نور، آزادی و عدالت و نشأت گرفته از نهضت سیدالشهدا (ع) و بر مبنای حمایت از مظلومین و مبارزه علیه استکبار جهانی است.

ایشان افزود:چهل و سومین سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی این ملت همیشه در صحنه است که با وجود انواع توطئه ها، از عرصه های سخت تا نرم و حتی جنگ اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه هژمون منحوس سلطه؛ همواره با صلابت از قبل پای آرمان های رفیع انقلاب ایستاده اند و ارزش های اصیل آن را صیانت و حراست نموده و می نمایند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیّر در پایان به برنامه‌های دهه مبارک فجر در سطح شهرستان خبر داد و بیان داشت: در دهه فجر بیش از ۶۰ برنامه در دستور کار داریم.

 

انتهای خبر/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار