خبرهای داغ:

گردهمایی فرهنگیان انقلابی اصفهان ۱۴ بهمن در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از برگزاری گردهمایی فرهنگیان انقلابی و بصیر اصفهان در روز پنجشنبه ۱۴ بهمن در گلستان شهدای اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۱۶۲۷
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

سرهنگ پاسدار علی پیمان‌صفت مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج اظهار کرد: گردهمایی فرهنگیان انقلابی و بصیر اصفهان پنجشنبه ۱۴ بهمن ساعت ۹ صبح با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین کشور در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم با هدف گرامی داشت ایام الله دهه فجر و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، امام شهدا(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی در سومین روز از دهه فجر ۱۴۰۰ که با عنوان «انقلاب اسلامی؛ جهاد ، مقاومت، ایثار و شهادت» نامگذاری شده است، برگزار خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های بیانیه گام دوم انقلاب در تحقق نظام آموزشی و پرورشی کارآمد و در طراز انقلاب اسلامی، افزود: متاسفانه طی سه سال گذشته به واسطه مسائلی از جمله شیوع کرونا، به خوبی به ابعاد فرهنگی، پرورشی، تربیتی و آموزشی در قالب نظام تعلیم و تربیت براساس بیانیه مذکور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش پرداخته نشده است.
وی اضافه کرد: یکی از اهداف این گردهمایی مطالبه جمعی فرهنگیان انقلابی از مسوولان نظام تعلیم و تربیت در خصوص توجه به جایگاه و ظرفیت‌های این بیانیه و پیاده سازی آن در نظام تربیتی و آموزشی کشور است.
پیمان‌صفت همچنین با اشاره به ظرفیت سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج در خصوص قرارگاه تعلیم و تربیت، خاطر نشان کرد: تبیین ابعاد این سند راهبردی به ویژه در بخش تعلیم و تربیت توسط رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور از دیگر اهداف این گردهمایی است.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص «جهاد تبیین» اضافه کرد: تبیین دستاوردها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عمر پربرکت ۴۳ ساله خود نیز از دیگر اهداف این برنامه است.
سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج مبتنی بر بیانیه گام دوم در سال ۹۹ تدوین شد و پس از تصویب توسط رهبر معظم انقلاب به سازمان بسیج برای پیاده‌سازی ابلاغ شد.
این سند، نگاه عمیقی به موضوع تعلیم و تربیت هم در بسیج و‌ هم در جامعه دارد. که در بخش تعلیم و تربیت ۶ سیاست‌ اصولی و ۱۹ اقدام اساسی مشخص شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها