خبرهای داغ:

سپاه پاسدار انقلاب و وارث خون شهداست

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سمنان با بیان اینکه سپاه وارث خون شهدایی است که افتخارشان پاسداری از انقلاب، نظام و ولایت بود گفت: وظیفه سپاه پاسداری از انقلاب و ارزش های دینی است.
کد خبر: ۹۴۱۱۸۳۷
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ مرتضی عبداللهی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، هدف از این دیدارها را تجدید بیعتی با نماینده ولی فقیه در استان سمنان عنوان کرد و اظهار داشت: تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و نماینده ولی فقیه در استان سمنان مهمترین هدف این دیدار در آغازین روزهای چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت: سبزپوشان ولایت از هیچ کاری حتی بذل جان در دفاع از این انقلاب و نظام دریغ ندارند، همچنان که پیشینیان ما نیز همین گونه بودند و ما وارث خون شهدایی هستیم که افتخارشان این بود که پاسدار نظام، انقلاب، ولایت، رهبری، قرآن و دستاوردهای آن‌ها بودند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سمنان گفت: در دهه مبارک فجر مجموعه سپاه و بسیج شهرستان سمنان برنامه‌های بسیار زیادی را به ویژه در پایگاه‌های مقاومت بسیج پیش بینی کرده‌اند که تعدادی از آنها در حال اجرا در مساجد و محلات مختلف سطح شهرستان سمنان است.

سرهنگ عبداللهی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص دهه فجر سپاه ناحیه سمنان برنامه‌ای بود که شب گذشته در محضر حجت الاسلام راجی بودیم که بحث تبیین دستاوردهای انقلاب و جهاد تبیین برای نخبگان در آنجا مطرح شد.

وی افزود: ما در مجموعه سپاه رشد و تعالی همکاران قبل از همه مأموریت‌ها در اولویت است؛ چرا که معتقدیم اگر نیروی تراز انقلاب اسلامی در مجموعه سپاه و بسیج داشته باشیم چنین نیرویی می‌داند در هر عرصه و میدانی چگونه باید عمل کند؛ بنابراین کلاسهای متعددی را مجموعه نمایندگی ولی فقیه شهرستان در مجموعه سپاه سمنان برگزار می‌کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار