خبرهای داغ:

دوره آموزش عادی به فعال در روستا اروانه برگزار خواهد شد

فرمانده پایگاه مقاومت نرجس خاتون (س) روستا اروانه در سرخه از برگزاری دوره آموزش عادی به فعال ویژه خواهران بسیجی در طول دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۱۷۷۰
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه مبارک فجر برنامه های بسیاری به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی در شهرستان سرخه برگزار خواهد شد.

صنم طاهری فرمانده پایگاه مقاومت نرجس خاتون (س) روستا اروانه در سرخه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بزرگداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی مهم‌ترین مطالبه امام خمینی (ره) و ایشان با تبدیل این مطالبه به یک مطالبه حداکثری؛ رژیم ستم شاهی پهلوی را نابود نمودند و سپس عطر ایمان و ایثار را در ایران اسلامی منتشر کردند.

او افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای بررسی ابعاد مختلف انقلاب است و اهداف این انقلاب است و فرصتی برای تبیین نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی است.

فرمانده پایگاه مقاومت نرجس خاتون (س) با اشاره به برنامه ها دهه بیان داشت: آذین بندی، نصب پوستر و بنر در سطح روستا با همکاری پایگاه برادران، فضاسازی گلزار شهدای اروانه به همت کار گروه فرهنگی، پیاده رویی خانوادگی همراه با برگزاری برنامه های شاد و متنوع در پارک سوکان با مشارکت پایگاه برادران از جمله برنامه هاست.

طاهری در ادامه اضافه کرد: برگزاری اردوی مشهد مقدس۲۱الی۲۴بهمن، ساخت کلیپ توسط گروه فرهنگی التماس دعا و برگزاری دوره برای آموزش بسیجیان عادی به فعال درتاریخ ۱۶ و۱۷ و۱۸ بهمن ماه از دیگر برنامه های در دست اجراست که با مشارکت بسیجیان برگزار خواهد شد.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار