خبرهای داغ:

ویژه برنامه های دهه فجر در روستا اروانه برگزار خواهد شد

به مناسبت یوم الله فجر برگزاری 10 برنامه در دستور کار پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) روستا اروانه در سرخه قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۱۲۰۸۷
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

همزمان با دهه مبارک فجر احمد حافظی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) روستا اروانه در سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه اظهار کرد: ما هر چه داریم از شهداست و دهه فجر میراث بزرگ و ماندگار امام راحل (ره) و شهیدان است و لذا باید با پاس داشت و تکریم ایثار و ازخودگذشتگی شهدا، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم.

او افزود: باید روزهای خاطره انگیز دوران انقلاب را که دست امداد الهی به وضوح درآن دیده شد، با برپایی و برگزاری آیین ها و برنامه های مختلف گرامی داشته شده و به نسل های آینده اهمیت این پیروزی را به درستی یادآور شویم.

فرمانده پایگاه مقاومت ولی عصر (عج) در ادامه اضافه کرد: باید اهمیت بزرگداشت انقلاب به نسل جوان و آینده بازگو شود تا نسل جدید نسبت به شکوه و عظمت این انقلاب مردمی بیش از پیش پی ببرند.

حافظی با اشاره به اینکه برنامه‌های بسیاری در جهت بزرگداشت دهه در دستور کار قرار دارد، گفت: آذین بندی معابر اصلی روستا، برگزاری هیئت جوانان در ایام دهه فجر، برپایی گشت محله محور توسط بسیجیان روستا، غبار روبی گلزار شهدا، پیاده‌روی خانوادگی همراه با برنامه های طنز و نمایش و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های اجرایی است.

او بیان داشت: بارگزاری مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی، برگزاری برنامه جشن و سخنرانی در شب ۲۲ بهمن در مسجد امام حسین (ع) روستا، برپایی و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در اروانه و برگزاری اردوی جهادی یک روزه بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن در اروانه از دیگر برنامه هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار