خبرهای داغ:

گلزار شهدا سرخه با حضور بسیجیان غبارروبی شد

همزمان با آغاز یوم الله دهه فجر ویژه برنامه پیاده روی و غبارروبی گلزار شهدا به همت بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۱۷۷۸
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ هزمان با آغاز دهه مبارک فجر ویژه برنامه پیاده روی و غباروبی قبور پاک شهیدان به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.

زهرا ادهم فرمانده پایگاه مقاومت حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است اظهار کرد: ولایت و رهبری یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین عوامل پیدایش و تدوام انقلاب اسلامی است که جوانان و نوجوانان که نسل جدید انقلاب اسلامی هستند باید این را بدانند.

او افزود: با هدف بزرگداشت این دهه و به پاس قدردانی از زحمات افتخارآفرینان بسیجیان این پایگاه مقاومت مسیر پایگاه تا گلزار شهدا سرخه را پیاده طی کرده و با حضور در کنار قبور پاک شهیدان، بار دیگر با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت فاطمه زهرا (س) در ادامه اضافه کرد: این برنامه با قرائت دعای توسل در گلزار شهدا همراه بود. همچنین این پایگاه مقاومت در جهت گرامیداشت دهه فجر برنامه های بسیاری را در دستور کار خود قرار داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار