خبرهای داغ:

17 برنامه در طول دهه فجر در پایگاه حضرت رقیه (س) سرخه برگزار خواهد شد

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت رقیه (س) از اجرای 17 برنامه در جهت بزرگداشت دهه مبارک فجر با محوریت مشارکت حداکثری نوجوانان و جوانان در برنامه ها خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۱۶۷۸
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه مبارک فجر برنامه های بسیاری به همت پایگاه مقاومت حضرت رقیه (س) سرخه در دستور کار قرار گرفت.

خاتون ابراهیمی فرمانده پایگاه مقاومت حضرت رقیه (س) در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بزرگداشت یوم الله دهه فجر با بیان این‌که امام راحل درواقع انقلابی جهانی را به یاری ملت بزرگ ایران به پیروزی رساند که سرمنزل مقصود آن تمدن نوین جهانی و ظهور منجی عالم بشریت است اظهار کرد: این انقلاب و دستاوردهای بزرگان به‌سادگی به‌دست نیامده و خون‌های پاک بسیاری در این راه داده شده‌است ما امروز وظیفه داریم که در راه پاسداشت و حفاظت از آن با تمام تلاش و وجود کوشا باشیم .

او افزود: همه باید اقتدار نظام اسلامی را با بیان حقایق و دستاوردهای بزرگ چهار دهه گذشته به رخ دشمن بکشیم مقایسه انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های هم‌عصر خود و بازگویی شرایط مردم در پیش‌از پیروزی انقلاب اسلامی می‌تواند راه مؤثری در رسیدن به این هدف مقدس باشد .

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت رقیه (س) در خصوص برنامه های پیشنهادی دهه فجر گفت: فضا سازی پایگاه، برگزاری جشن نماز و جشن عبادت (گروه کودکان -ابتدایی)، پیاده رویی به گلزار شهدا یا شهدای گمنام (گروه جوان - نوجوان)، فضا سازی دهه فجر و دیوار انقلاب (جوان -نوجوان)، ایستگاه نقاشی و دادن بادکنک به کودکان، تلاوت قرآن به نیت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب در دهه فجر (جوان-نوجوان) از جمله برنامه هاست.

ابراهیمی اضافه کرد: در نظر داریم ویژه برنامه هایی چون قرائت پیام رهبر به مناسبت دهه فجر، روایت تاریخ انقلاب و حضور در نماز جماعت و مسجد محوری در حلقات نوجوانان و جوانان برگزار و اجرای سرود و نمایش، جشن انقلاب، غباروبی گلزار شهدا و گردهمایی حلقه شهید ابک، شهید صفی نژاد و شهید جلال همراه با اجرای برنامه های متنوع نیز در دستور کار قرار دارد.

او در ادامه عنوان کرد: برگزاری هم خوانی، شعر خوانی، نشست بصیرتی با موضوع نقش زن در انقلاب، پیاده رویی از مسجد امام هادی به سمت حسینیه جهت شرکت در راهپمایی و شرکت در نماز جمعه در روز ۲۲ بهمن، اجرای مسابقه طلوع خورشید به صورت پیامکی در طول دهه، اجرای مسابقه تفریحی و ورزشی دارت ویژه خواهران، برپایی جلسه پاسخ به شهبات و چالش ها با دعوت از کارشناس با موضوع  امام و هدف انقلاب و بیان آرمان های انقلاب و در خاتمه علمیاتی کردن عضوگیری جهت صندوق ذخیره بسیجیان در طول ایام  دهه فجر از جمله برنامه های مصوب و در دست اجراست.

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت رقیه (س) در خاتمه اضافه کرد: کلیه برنامه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح پایگاه مقاومت و مسجد امام هادی (ع) برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار