خبرهای داغ:

احداث سایت لندفیل در محدوده شهرستان سرخه منتفی است

سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه از منتفی شدن احداث سایت لندفیل در محدوده شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۱۶۸۱
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ حجت‌الله کرمانی، سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه اظهار کرد: با پیگیری هایی که به صورت اداری در حال جریان است من این اطمینان خاطر را به مردم شهرستان سرخه می دهم که این موضوع منتفی است و قرار نیست سایت لندفیل در محدوده این شهرستان احداث شود.

کرمانی در مورد موضوع احداث سایت لندفیل در محدوده این شهرستان گفت: بعد از تقاضای شرکت پارس آرمان که شخصیتی حقیقی است پیگیری‌های ما هم شروع شد.

او ادامه داد: آنچه از سال ۹۷ عدم رضایت مردم را بابت احداث لندفیل داشت، سوابقش  در جلسه شورای تامین شهرستان مطرح و بررسی شد و مصوبه گرفت و با مخالفت اعضا روبرو شد.

سرپرست فرمانداری سرخه عنوان کرد: با امام جمعه سرخه و با شورای شهر جلساتی برگزار شد و این موارد به استانداری منعکس شد و بنده هم با استاندار و معاون سیاسی جلساتی داشتم، ولی بنا به دلایلی این موافقت انجام شد ولی با پیگیری های که در حال انجام است موضوع لندفیل در شهرستان سرخه منتفی است.

کرمانی بیان داشت: اگر جایی احساس کنم که گروههای مردمی یا افرادی که دغدغه موجود دارند باید به من کمک کنند به موقع از توان و ظرفیت آنها استفاده خواهم کرد ولی فعلا مشکلی وجود ندارد و این اطمینان خاطر توسط مسئولان به ما داده شده که این سایت در سرخه احداث نخواهد شد.

گفتنی است لندفیل (یا خاک چال به گودال و محلی گفته می شود که انواع زباله و پسماند به آنجا منتقل و دفن می شوند)

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار