خبرهای داغ:

14 برنامه در پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد برگزار خواهد شد

به مناسبت هفته شکوهمند دفاع مقدس 14 ویژه برنامه جذاب به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۱۸۱۰
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳

راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت آمنه (س) روستا لاسجرد در خصوص بزرگداشت دهه مبارک فجر و برنامه های اجرایی این پایگاه مقاومت در گفتگو ما خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه اظهار کرد: دهه فجر، فرصت خوبی برای بیان تاریخ و دستاوردهای انقلاب، تبیین درست اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش‌آفرینی امام راحل در این پیروزی است. 

او افزود: این دهه، فرصت مناسبی است تا نشان اجتماعی و اقتدار نظام را به رخ جهان بکشیم که مقایسه پیشرفت های این نظام با انقلاب های هم عصر، می‌تواند جایگاه آن را به خوبی نشان دهد.

فرمانده پایگاه مقاومت آمنه (س) بیان داشت: با هدف بزرگداشت این دهه برنامه های بسیاری با مشارکت بسیجیان برنامه هایی چون فضا سازی، جشن انقلاب ،مسابقه نقاشی و دلنوشته همراه با اهدا جوایز، بارگزاری مطالب با محوریت دهه فجر در گروها و حلقات، حضور و مشارکت در راهپیمایی خیابانی در 22 بهمن ماه، برپایی نشست بصیرتی و ختم قرآن و ختم صلوات در گروها و حلقات برگزار خواهد شد.

شهادت در ادامه اضافه کرد: ساخت ماکت، برپایی مسابقات ورزشی والیبال، تفنگ بادی  و فوتبال دستی، برگزاری دوره آموزشی هلال احمر، دوره آموزش بسیجیان عادی به فعال، گلباران مزار شهدا وغبارویی، برگزاری نمایشگاه کتاب های انقلاب و شهدای انقلاب همراه با خاطره گویی رزمندگان و جانبازان جنگ و انقلاب از دیگر برنامه های اجرایی است.

او در خاتمه گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، انقلابی فرامنطقه ای است و تدابیر جهانی امام خمینی (ره) می‌تواند در تمدن نوین اسلامی نقش آفرین باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار