فرماندار تویسرکان:

مردمی بودن امام خمینی(ره) باعث حرکت عظیم مردم شد

تویسرکان-فرماندار تویسرکان با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیت مثال زدنی ایمان و اعتقاد و تقوا است، گفت: مردمی بودن امام راحل باعث حرکت عظیم مردم برای مقابله با رژیم پهلوی شد.
کد خبر: ۹۴۱۱۸۵۷
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت دهه مبارک فجر جمعی از مسئولین دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی با امام جمعه شهرستان تویسرکان دیدار کردند.

فرماندار شهرستان تویسرکان در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به تبیین برنامه‌های این ایام پرداخت و با اشاره به شخصیت امام(ره) در ابعاد مختلف اظهار داشت: یکی از این مباحث اخلاق و مردمی بودن ایشان است.

حسین افشاری افزود: امام (ره) در مدت کوتاهی که مبارزه با رژیم طاغوت را شروع کرده بود در دل مردم جای کرد چراکه ایشان با قدرت ایمان به این جایگاه محبوبیت در بین مردم رسیده بود بنابراین لازم است مسئولین این خصلت امام راحل را سرلوحه خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیت مثال زدنی ایمان و اعتقاد و تقوا است، بیان کرد: مردمی بودن امام راحل باعث حرکت عظیم مردم برای مقابله با رژیم پهلوی شد.

فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: پروژه‌ها و برنامه‌هایی که در این دهه مبارک مد نظر قرار گرفته است ابتدا موضوع تامین منابع مالی و مشکلات زیرساختی آن حل شده سپس اقدام به کلنگ‌زنی و اجرای آن خواهیم کرد.

امام جمعه شهرستان تویسرکان نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به بررسی شخصیت امام راحل پرداخت و بیان کرد: امام خمینی(ره) یک الگوی بزرگ معنوی و ایمان برای هر انسانی است.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی افزود: انقلاب اسلامی یک فرصت در اختیار همه ما است و راه حقیقت به طور قطع انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار