بهره‌برداری شرکت ماد پلیمر پلاست غرب در ملایر

ملایر- شرکت ماد پلیمر پلاست غرب با حضور  معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری همدان در ملایر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۱۱۸۶۳
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، در دومین روز از ایام الله دهه فجر، شرکت ماد پلیمر پلاست غرب با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با اعتباری بیش از ۱۹ میلیارد تومان در ناحیه صنعتی سهند ملایر به بهره‌برداری رسید.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری همدان در این آئین، افتتاح چنین پروژه‌هایی را مصداق «ما می‌توانیم» دانست و گفت: سرمایه‌گذاران چنین طرح‌هایی تلاش خود را در راستای اعتلای ایران و نظام جمهوری اسلامی به کار بستند و با فعالیت اقتصادی، شرایط ایجاد اشتغال را برای تعدادی از همشهری‌های خود فراهم کردند.

سیدرضا میرصفدری با تأکید بر ضرورت متکی بودن بر توانایی‌های داخلی، اظهار کرد: اگر فقط نگاه به بیرون داشته باشیم، موفقیتی حاصل نمی‌شود و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، کسی نمی‌تواند به ما کمک کند.

وی ادامه داد: ما هر جا که متکی بر توان داخل بودیم و عزم مان را جزم کردیم، به موفقیت‌های بسیاری دست یافته‌ایم بنابراین با ایستادگی در زیر پرچم ولایت فقیه می‌توانیم دشمن را شکست دهیم.

گفتنی است؛ طرح توسعه تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی (غیر اسفنجی) با ظرفیت ۹۷۰ تن و ایجاد ۲۰ اشتغال، توسط شرکت ماد پلیمر پلاست غرب در ناحیه صنعتی سهند به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار