فرمانده سپاه کربلا:

هویت انقلاب اسلامی با ولایت معنی پیدا کرد / امیدآفرینی و رفع محرومیت دومولفه اصلی کارجهادی است

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که بزرگترین راه مقابله با استکبار خدمت به مردم است، افزود:امید آفرینی و رفع محرومیت از دو مولفه اصلی کار جهادی است.
کد خبر: ۹۴۱۲۰۴۲
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

امیدآفرینی و رفع محرومیت دومولفه اصلی کارجهادی است/  فرهنگ کارجهادی باید در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با ایام الله دهه فجر، آئین چهارمین دوره رسم جهاد حضور سردار مسلمی" فرمانده سپاه کربلا " و اعضای شورای جهادی شهرستان ها، در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

سردار سیاوش مسلمی در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر،با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث اقتدار ایران در تمامی حوزه ها شده است، گفت: آنچه که امروز به عنوان اصل و اساس مطرح است آنکه در مقابل کار جهادی دشمن قرار دارد .

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که بزرگترین راه مقابله با استکبار خدمت به مردم است، افزود:امید آفرینی و رفع محرومیت از دو مولفه اصلی کار جهادی است و همین مولفه ها باعث می شود که دشمنان در مقابل جهادگران قرار بگیرند.

امیدآفرینی و رفع محرومیت دومولفه اصلی کارجهادی است/  فرهنگ کارجهادی باید در جامعه نهادینه شود

سردار مسلمی با بیان اینکه اجر و قرب کار جهادی، اجر شهدا را دارد، ادامه داد: جهادگران در میدان عمل قرار دارند و کارو تلاششان هم جهادی است.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح براینکه نیت خالص و خدایی ، باعث خیرو برکت در کار جهادی می شود، خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم خالصانه کار می کرد و منیتی در کار نداشت.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه کار و عمل جهادی موجب ارزش افزوده برای انقلاب می شود، افزود: اگر انقلاب و مکتب آن را بشناسیم ، آن وقت هرکاری انجام دهیم برای انقلاب و مکتب انقلاب است.

امیدآفرینی و رفع محرومیت دومولفه اصلی کارجهادی است/  فرهنگ کارجهادی باید در جامعه نهادینه شود

فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هویت انقلاب اسلامی با ولایت معنی پیدا کرد، گفت :انقلاب بدون ولایت هیچ ارزشی ندارد .

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه خیلی ها به دنبال انقلاب بدون ولایت هستند، افزود: وصیت نامه شهدا به ولایت تاکید دارد و برای همین باید عمل کار جهادی برای انقلاب و ولایت باشد.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه باید در کارهای جهادی از ظرفیت مردمی استفاده کرد، افزود: ترویج افکار و فرهنگ کار جهادی را باید در بین مردم نهادینه کرد.

هویت انقلاب اسلامی با ولایت معنی پیدا کرد / امیدآفرینی و رفع محرومیت دومولفه اصلی کارجهادی است

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه باید مردم را درگیر کارهای جهادی کرد و در آن نقش آفرینی کنند، خاطرنشان کرد:نوع کار و هدف  گروه جهادی مثل موسسه های خیریه نیست و رویکرد آن با موسسه های خیریه فرق دارد.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه هویت گروه جهادی، نباید تغییر کند، افزود:بنا به فرموده مقام معظم رهبری در جمع دانشجویی گروه های جهادی به بسیج و به سپاه متصل است چرا که هویت سپاه منتسب به شهدا است.

سردار مسلمی به رویکرد گروه های جهادی هم اشاره کرد و گفت: برخی ها از نام گروه های جهادی هم سوء استفاده می کنند تا برای خود برندسازی کنند.

فرمانده سپاه کربلا  با بیان اینکه فساد اداری ناشی از کم کاری در حوزه امربه معروف است، خاطرنشان کرد:باید کیفیت گروه های جهادی را با توجه به هویت و رویکرد آن ارتقا بخشید و نباید اجازه داد تا هویت گروه جهادی تغییر پیدا کند.

سردار مسلمی به زمان شناسی، موقعیت شناسی و عمل به هنگام هم اشاره و خاطرنشان کرد: گروه های جهادی باید موقعیت شناس، زمان شناس و عمل به هنگام داشته باشند .که این ویژگی در مواقع بحرانی مثل سیل،زلزله از گروه های جهادی دیده شد.

انتهای پیام./

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها