فرمانده سپاه ناحیه سیروان خبرداد:

اجرای بیش از 43 برنامه در دهه فجر به همت سپاه ناحیه سیروان

فرمانده سپاه ناحیه سیروان گفت :: سپاه ناحیه سیروان در دهه فجر بیش از ۴۳برنامه از جمله افتتاح منازل محرومین،توزیع جهیزیه به نو عروسان ،اعزام گروه های جهادی و... را در دستور کار خود دارد.
کد خبر: ۹۴۱۲۰۶۰
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،: سرهنگ پاسدار ولیزاده فرمانده سپاه ناحیه سیروان گفت : این سپاه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی سرافراز انقلاب اسلامی بیش از  ۴۳برنامه از جمله غبار روبی مزار شهداء ،رژه خودرویی،دیدار با خانواده معظم شهدا،یادواره شهداء ،پیاده روی خانوادگی،افتتاح منازل محرومین،توزیع جهیزیه به نو عروسان،نشست های بصیرتی و مسابقات ورزشی و فرهنگی واعزام گروه های جهادی را در دستور کار خود دارد.

وی افزود: امروز باید این مسئله را برای نسل جوان تبیین کنیم که در دوران ستم شاهی چه ظلم هایی از طرف خاندان پهلوی و دیگر سرسپردگان متصل به این رژیم بر مردم مظلوم ایران وارد شد .

وی ادامه داد : باید پیشرفت های انقلاب را در نظر بگیریم و منصفانه به بررسی نقاط ضعف آن بپردازیم که این هم قابل رفع می باشد و جایگاه و مقام مردم ایران به برکت این انقلاب بالا تر بوده و همچنان ارزشمندتر می شود.

سرهنگ پاسدار ولیزاده در ادامه قدرت کاریزمای ایران را در منطقه بالا دانست و افزود: بعد از ۴۳ سال از پیروزی شکوهمند ایران ،این انقلاب بدون وابستگی به قدرت های غرب در منطقه دارای کرسی است و عزت ایران طوری است که تصمیمات راهبردی بدون نظر و مشورت با ایران گرفته نمیشود و این در سایه توکل برخدا و تکیه بر ولایت فقیه میسر شده است.

ارسال نظرات