آشکارسازی وقاحت مستور رژیم ستمشاهی در واقعه گوهرشاد ضروری است/ استانداری پیگیر مقدمات کشف گور‌های دسته جمعی گوهرشاد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی، گفت: از وقاحت اقدامات رضاخان در واقعه گوهرشاد و گور‌های دسته‌جمعی این رخداد باید پرده‌برداری شود، از همین رو استانداری خراسان رضوی پیگیر مطالبات مردم و خانواده شهدای واقعه گوهرشاد در راستای تفحص گور‌های دسته جمعی مشهد است.
کد خبر: ۹۴۱۲۲۰۵
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی،سید هادی طباطبایی،معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی، گفت: از وقاحت اقدامات رضاخان در واقعه گوهرشاد و گور‌های دسته‌جمعی این رخداد باید پرده‌برداری شود، از همین رو استانداری خراسان رضوی پیگیر مطالبات مردم و خانواده شهدای واقعه گوهرشاد در راستای تفحص گور‌های دسته جمعی مشهد است.

 

 

سید هادی طباطبایی، در خصوص جنایات رضاخان و رژیم ستم شاهی اظهار داشت: در فرهنگ ما ایرانی ها معروف است که ظلم و خون خود را نشان خواهد داد، ظلم و جنایت های زیادی رضا خان در گذشته به ویژه در واقعه گوهرشاد انجام داد و آثار آن ممکن است که هم اکنون پدیدار شود که چه اتفاقاتی وقیحی رخ داده است.

 

 

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: رضا خان در گذشته گورهای دسته جمعی ایجاد کرد و روی آن را پوشاند به هوای اینکه جنایت خود را مخفی کند ولی خداوند این جنایت ها را آشکار خواهد کرد تا مردم متوجه شوند که رضاخان و رژیم ستمشاهی چه جنایت ها و ظلم هایی به این کشور کرده اند.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه ما پیگیر هستیم تا هماهنگی هایی انجام شود و خبر نهایی آن اعلام خواهد شد، تصریح کرد: هماهنگی هایی را انجام خواهیم داد تا به هدف مد نظر مردم و خانواده شهدای این وقایع برسیم ولی در ابتدا باید هماهنگی های اداری آن انجام شود و امیدواریم که بعد از این هماهنگی ها اقدامات خوبی صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها